Четвер, 13 квітня 2017 14:16

Окуляри зі стразами під спортивні костюми та кольорові шкарпетки - супермодна колекція Gucci
12

Рекламна кампанія Gucci до міжсезонної колекції Pre-Fall 2017
Фото: vogue.ua
Рекламна кампанія Gucci до міжсезонної колекції Pre-Fall 2017
Рекламна кампанія Gucci до міжсезонної колекції Pre-Fall 2017
Рекламна кампанія Gucci до міжсезонної колекції Pre-Fall 2017
Рекламна кампанія Gucci до міжсезонної колекції Pre-Fall 2017

Креативний директор бренду Gucci Алессандро Мікеле представив рекламну кампанію до міжсезонної колекції Pre-Fall 2017. Основна мета — мистецтво самовираження в одязі.

Автор одягнув хлопців та дівчат на досить ексцентричний манер. Яскраві образи наситив кольорами та складними фактурами. Зелені спортивні костюми поєднав з босоніжками на підборах, принтованими шкарпетками та хутряними накидками. Райдужні светри прикрасив великими брошками та вишивками тварин. Чоловічі костюми пофарбував у пастельні відтінки та наніс дрібний квітковий принт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 13 образів з сексуальними легінсами без натяку на вульгарність

Важлива роль в образах відведена аксесуарам. Моделі приміряли великі окуляри з золотими обідками та камінням, масивні каблучки, широкі чокери та кольорові сережки. Також Алессандро Мікеле акцентував увагу на сумках з фірмовим принтом.

Моделі представили одяг за допомогою мистецтва танцю.

Дизайнер Алессандро Мікеле представив на Тижні моди в Мілані нову осінньо-зимову колекцію. Назвав її "Сад алхіміка". Поєднав давньосхідні наряди з епохою рококо, при цьому не забув про 70-ті - ключовій стилістичній декаді в історії бренду Gucci.

Зараз ви читаєте новину «Окуляри зі стразами під спортивні костюми та кольорові шкарпетки - супермодна колекція Gucci». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 25
Голосування Який результат покаже збірна України з футболу на Євро-2020/21?
  • 1) не вийде з групи
  • 2) дійде до 1/8 фіналу
  • 3) дійде до 1/4 фіналу
  • 4) дійде до 1/2 фіналу
  • 5) дійде до фіналу
  • 6) виграє турнір
Переглянути