18-річна донька Майкла Джексона, Періс Джексон, прикрасила обкладинку квітневого номера американського глянцевого журналу Harper's Bazaar. На сторінках з'явилася в образах від світових брендів Chanel,Burberry та Dior.
Зірка приміряла топи-бандо, довгі спідниці з фатину, вечірні вбрання з відвертими декольте та твідові костюми. Образи були доповнені яскравим макіяжем з червоною помадою.
Зйомки фотосесії проходили в Парижі. Автором фотоісторії виступив Жан-Поль Гуд – французький фотограф, художник, режисер, стиліст і ілюстратор.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 82-річна модель стала обличчям брендового одягу
На питання інтерв'ю про те, яким видом діяльності Періс має намір зайнятися в дорослому житті, відповіла неоднозначно.
"Це складне питання. Я хочу робити щось дійсно важливе. Щось, що буде торкатися інших людей і надихати їх. Часто я думала про те, що не хочу пов'язувати своє життя з публічністю. Думала, що замість популярності оберу приватне життя далеко від всього цього. Але потім я зрозуміла, що багато хто на моєму місці вчинив би інакше і використали цей шанс для того, щоб робити щось важливе для світу. У мене є кілька ідей, але я поки намагаюся зрозуміти, як зможу їх правильно реалізувати. Адже мені всього 18 років. Я поки не можу втілити в життя все задумане. Але у мене точно є план", - заявила Періс Джексон.
Періс Джексон уклала контракт з Будинком моди Chanel.
Коментарі