субота, 28 жовтня 2017 15:42

"Українська освіта дала мені гарну базу для Кембриджа і Гарварда" - українка про навчання в закордонних вузах

"Українська освіта дала мені гарну базу для Кембриджа і Гарварда" - українка про навчання в закордонних вузах
"Освіта в Америці практична. У Британії - більш фундаментальна, класична, теоретична". Фото: wattsupwiththat.com

Навчання у закордонному вузі - це унікальний досвід і можливість значно розширити коло своїх знайомих та друзів, розповідає Gazeta.ua Марія Терентьєва.

Дівчина закінчила магістратуру в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Опісля - ще одну магістратуру в Кембриджському університеті у Великій Британії. Зараз українка здобуває докторський ступінь філософії у Кембриджі. Влітку отримала стипендію на два курси навчання в американському Гарварді.

"Навчання за кордоном - дуже потужний стимул для інтелектуального і персонального розвитку. Мозок не так сприймає інформацію іноземною мовою як рідною. Одночасно працюють усі центри мозку, які відповідають за пам'ять, володіння іноземною та аналіз самої суті інформації. Це як тренажерний зал для мозку. Скільки і яких людина отримає знань залежить від неї. Вуз - це лише ресурс. Це - місце, де можна знайти те, що шукаєш", - продовжує дівчина.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли директор бере вихідний, учні не йдуть до школи - українка про чеське навчання

В українському та британському університетах різні підходи до навчання, розповідає студентка Кембриджу. В Україні навчання націлене на велику кількість роботи.

"Студенти роблять багато невмотивованої роботи. Якщо виконувати усі завдання, не вистачає часу ані на стажування, ані на особисте життя, ані на здоров'я. Коли починаєш навчатися у півсили - викладачі теж перевіряють у півсили. Так падає рівень освіти. Для мене головна проблема української освіти - відсутність обов'язкового зворотнього зв'язку. Студентам рідко віддають їхні тексти, наукові статті чи екзамени з коментарями викладача. Вони просто ставлять оцінки. Тут викладачі обов'язково пишуть коментарі на полях і відгуки в кінці наших екзаменаційних робіт. Для мене це надзвичайно цінно, бо в Інституті цього не вистачало", - ділиться досвідом українська студентка.

У Британії інший підхід до освіти. Він спрямований не на отримання специфічного знання, а на розвиток критичного мислення та аргументації.

"Студенти вільні у своїх дослідницьких інтересах. Знаю хлопця, який писав курсове дослідження про єдинорогів у британському театрі. Це абсолютно валідна тема. Утім найголовніше сформулювати, чому знання єдинорогів відкриває нові грані розуміння певної концепції, і переконати читача у своєму аргументі. Я люблю цю свободу".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Учні не носять прикрас, займаються кунг-фу та приходять на заняття о сьомій ранку - українка про китайську школу

Освіта в Америці практична. У Британії - більш фундаментальна, класична, теоретична. В Україні система освіти - дуже вимоглива до студентів.

"Українська освіта дала мені гарну базу для Кембриджа і Гарварда. Я думаю, нам усім варто було б цінувати її більше. Нічого не може дати освіта за кордоном людині, котрій нічого не дала освіта в Україні", - переконана дівчина.

Українка розповіла про навчання у китайській школі. Початкова освіта триває 6 років, середня - 3. Перші 9 класів навчання обов'язкові для всіх громадян.Три наступні - за бажанням. Навчальний рік триває 2 семестри. У проміжку між ними діти мають місяць канікул. Поточного оцінювання у школі не має. Середній бал за рік виводять після місячних, півсеместрових та семестрових іспитів. Додаткових чи неофіційних батьківських поборів у державних школах немає. Є лише офіційна плата - $150 на рік. У школу дітям не можна одягати сережки, ланцюжки, заборонений манікюр, макіяж і ґаджети.

Зараз ви читаєте новину «"Українська освіта дала мені гарну базу для Кембриджа і Гарварда" - українка про навчання в закордонних вузах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути