2 квітня 1912 року лайнер "Титанік" вийшов у море для перевірки ходових іспитів. Вони пройшли успішно.
Судно будували за допомогою найбільшого у світі портального крана. "Титанік" був дещо покращеною моделлю свого попередника - "Олімпіка". Його довжина сягала 259,83 м, а ширина 28,19 м. На той час він був найбільшим судном у світі.
Лайнер мав 3 гвинти й комбіновану силову установку. Вона складалася з 2 груп чотирициліндрових поршневих парових машин, що обертали 2 бічних гвинти вагою 38 т. Потужність парових машин і турбіни дорівнювала щонайменше 55 тис. к. с., що дозволяло розвивати швидкість більш як 23 вузлів.
У конструкції судна використали найновіші технології того часу. Його дизайн став настільки революційним, що журнал Shipbuilder проголосив його "практично непотоплюваним". Всередині трюм лайнера поділили 15 поперечними перегородками на 16 великих водонепроникних відсіків. Конструкція дозволяла судну залишатися на плаву з двома будь-якими затопленими відсіками.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зупинився Ніагарський водоспад. Прогнозували кінець світу
Окрім новітніх технологій того часу, "Титанік" розкішно обладнали найвишуканішими зручностями. Судно мало басейн, спортзал, турецьку лазню, бібліотеку та зал для гри в м'яч. Каюти мали вишукані меблі з коштовним оздобленням, картини та приватний променад.
Під час першого рейсу 15 квітня 1912 року лайнер зіткнувся з айсбергом в Атлантичному океані та затонув.
При фараоні Сеху морські кораблі Єгипту ще не відрізнялися від річкових, від яких вони походять. Перший корабель, що збудували з дощок, поплив по Нілу близько 3300 року до н. е.
Коментарі