77,9% українців обирають соціальні мережі для отримання новин.
Телебачення займає друге місце з 62,5%, а інтернет (за винятком соціальних мереж) – третє з 57,7%. Про це свідчать результати опитування, проведеного на замовлення Громадянської мережі "Опора".
У порівнянні з минулим роком радіо (33,7%) і друковані ЗМІ (17,8%) стали дещо популярнішими.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 2-3 тижні, і Арестович у космосі. А Байден дав Зеленському касету – найкращі меми тижня
Найпопулярнішими мережами згідно опитування є Telegram (71,3% опитаних), YouTube (66,2%) і Facebook (55%).
Соціальні мережі є ключовим джерелом інформації як для жінок (76,2%), так і для чоловіків (80%).
Телебачення залишається другим у рейтингу для жінок (66,3%). А для чоловіків на другому місці розташувався інтернет (за винятком соцмереж) з результатом 61,1%.
Радіо майже на 8% популярніше серед чоловіків (37,9%), ніж серед жінок (30,2%).
Мешканці сільської місцевості частіше довіряють телебаченню (64,9%), а містяни – соціальним мережам (63,4%).
На третьому місці для обох груп респондентів – інтернет без урахування соціальних мереж.
Опитування проводили з 11 травня по 12 червня методом телефонних інтерв'ю.
Збройним силам України довіряють 95,8% українців, президенту довіряють 82,9%, повідомили соціологи.
Майже 90% українців хочуть бачити Україну в НАТО.
Коментарі