вівторок, 17 січня 2017 11:40

Скільки дитині корисно сидіти за комп'ютером

Скільки дитині корисно сидіти за комп'ютером

Дитина може без шкоди для здоров'я проводити перед монітором 257 хв.

Така кількість часу сприятливо впливає на розвиток підлітків, виявили британські вчені з Оксфордського університету.

Цього часу - 4 год. 17 хв достатньо для розвитку соціальних зв'язків і навичок дітей. Вони отримують максимальну віддачу від того, що роблять в інтернеті. І це сприятливо впливає на їхню мозкову діяльність.

Але наголосили, якщо перевищити ліміт 257 хв, комп'ютер даватиме завелике навантаження на підлітковий мозок і він почне "плавитись".

"У ХХІ столітті всі користуються новими технологіями, інтернетом, через який спілкуються підлітки. В мережі дуже часто спливає різна корисна інформація, яку підлітки читають і дізнаються нове", - стверджує психолог Ендрю Прабілзкі, передає actualnews.

Експерти спостерігали за більш ніж 120 тис. підлітків, середній вік яких 15 років, щоб виявити, скільки часу вони можуть користуватись цифровими ґаджетами без негативних наслідків.

Для відеоігор рекомендований ліміт - 1 год. 40 хв.

Користуватись смартфонами - 1 год. 57 хв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пояснили, чому не можна викладати фото своїх дітей у соцмережі

Дивитись різні відео - 3 год. 41 хв і 4 год. 17 хв - проводити за комп'ютером.

Експерти рекомендують не перевищувати цей ліміт, щоб зберегти дитячий мозок у здоровому стані.

Наполягають, щоб батьки навчили своїх дітей техніці безпеки в інтернеті. Перш за все, щоб попередити будь-які наміри зловмисників - не вказувати у відкритому доступі свої координати: ім'я, прізвище, адресу, телефон.

Щоб вберегти дитину від комп'ютерної залежності, не варто карати її за надмірний потяг до пристрою. Бо "заборонений плід - солодкий". Потрібно домовитись про визначену кількість часу, коли дитина, перед цим зробивши всі уроки, може сісти перед монітором.

Також можна поставити пароль на вхід у систему, аби дитина не могла увійти в комп'ютер без відома дорослих.

Та найкраще - показати їй інші способи проведення часу. Вона зрозуміє, що є інші не менш цікаві справи і захоплення, світ різноманітний і багатогранний, а не обмежується комп'ютером.

Раніше вважали, що першокласникам краще сидіти за монітором 15 хв у день, учням 2-5 класів - 20 хв, 6-7-класникам - 25 хв, учням 8-9 класів - 30-35 хв і 45-50 хв у день старшокласникам.
Зараз ви читаєте новину «Скільки дитині корисно сидіти за комп'ютером». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути