Google заявив про намір відмовитися від стеження за індивідуальною активністю користувачів.
Замість цього інтернет-гігант буде впроваджувати нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і дозволяють зорієнтувати рекламу без збору інформації про них, передає блог компанії.
"Людям не потрібно погоджуватися з тим, що їх дії в інтернеті відслідковуються, щоб отримати вигоду від релевантної реклами. Рекламодавцям не потрібно відстежувати дії окремих споживачів в інтернеті, щоб використовувати переваги цифрової реклами. Досягнення в області агрегації, анонімізації, обробки даних на пристроях і інші технології, що сприяють збереженню конфіденційності, дозволяють визначити чіткий шлях до заміни індивідуальних ідентифікаторів", - йдеться в повідомленні Google.
"Ми прямо заявляємо, що після того, як сторонні файли cookie будуть поступово видалені, ми не будемо створювати альтернативні ідентифікатори для відстеження користувачів, коли вони переглядають веб-сторінки, і не використовувати їх в наших продуктах", - заявив директор Google з управління продуктами Девід Тьомкін в своєму блозі.
Компанія задіє технологію Federated Learning of Cohorts (FLoC), використання якої дозволяє отримати не менш ефективні результати, ніж в разі, коли застосовується персоналізована реклама на основі ідентифікаторів користувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Instagram з'явилося зручне нововведення
Технологія FLoC використовує алгоритми машинного навчання для аналізу поведінки користувачів в інтернеті. При цьому здійснюється ідентифікація окремих користувачів, а відбувається їх поділ на групи. Такий підхід допомагає отримати дані про більш широку аудиторію, не порушуючи конфіденційність окремих користувачів.
Коментарі