Американська корпорація Apple представила довгоочікуване оновлення політики конфіденційності, яке дозволить користувачам вирішувати, як саме використовуватимуться їхні особисті дані.
Головна зміна полягає в тому, що, починаючи з наступного оновлення iOS 14, яке вийде навесні, користувачі Apple зможуть самі вирішувати, чи дають вони дозвіл на відстеження деяких їхніх даних в інтересах рекламодавців. Тепер користувач сам обиратиме, кому він готовий надати доступ до IDFA. При спробі програми або третьої сторони використати цей ідентифікатор, користувач отримуватиме повідомлення із варіантами: дати згоду або відмовитися.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли Apple презентує iPhone 13
Організації, що займаються захистом прав споживачів і питаннями конфіденційності, давно називають таку практику передачі IDFA незаконною. 85% користувачів уже заявили, що не давали б додаткам можливість відстеження, якби можна було вибирати.
Apple оголосила про намір змінити політику конфіденційності ще минулого літа, і вже тоді це викликало невдоволення Facebook, для якої реклама є основним джерелом доходу. Марк Цукерберґ звинуватив Apple у зловживанні домінуючим становищем. Компанія Google натомість заявила, що більше не використовуватиме дані IDFA.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: iPhone 12 став успіхом - Apple стрімко наростила прибутки
Ідентифікатор для рекламодавців - IDFA - унікальний ідентифікаційний номер, що присвоюється гаджетам Apple та допомагає, наприклад, у видачі користувачам контекстної реклами. Досі сторонні розробники і рекламодавці могли вільно отримувати доступ до IDFA і тим самим відслідковувати активність конкретного користувача, використовуючи це при пропозиції таргетованої реклами.
У Twitter заявили, що їм загрожує штраф у розмірі до $250 млн від влади США за використання телефонних номерів і адрес електронної пошти для реклами.
Коментарі