Пристрасть до соціальних мереж — пандемія. Вона поширилася у всьому технологічному світі. Інтернет-користувачі не зовсім обізнані про небезпеку сучасних технологій.
Колишні співробітники Facebook, Google і Apple запустила кампанію під назвою Truth About Tech. Вони проводять просвітницькі акції щодо небезпеки інтернету, пише vokrugsveta.ua.
Фахівці дають 5 порад, які допоможуть звести до мінімуму кількість проведеного часу в соцмережах.
1. Вимкніть повідомлення
Існує синдром FOMO — страх пропустити важливу інформацію або новини. Цим терміном часто описують залежність від соціальних мереж. Якщо вимкнути повідомлення, це скоротить кількість проведеного часу у соціальних мережах. Адже часто, відволікаючись на одне повідомлення, користувачі починають гортати стрічку новин.
2. Заведіть хобі
Варто знайти справу, яка не буде пов'язана з роботою на комп'ютері. Інакше постійно буде спокуса зазирнути в Facebook або Instagram. Можна зайнятися живописом, музикою, або іншою справою, яка розслабляє.
3. Не заходьте в Instagram, коли засмучені
"Якщо негатив увійшов у ваші думки і почуття, то порівняння себе з іншими людьми в Instagram лише посилить цей стан", - каже професор Вашингтонського університету Тім Боно.
4. Відстежуйте, скільки часу проводите в інтернеті
Зверніть увагу, як часто заходите у соціальні мережі, як себе після цього почуваєте. Фіксуйте зміну настрою після читання чиїхось постів або перегляду фотографій.
Намагайтеся проаналізувати, чи приносить вам радість і користь "сидіння" онлайн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Психолог розповіла, про що свідчить активність y соціальних мережах
5. Обмежте кількість мобільних додатків
Дієвий спосіб скоротити час, витрачений на соціальні мережі, - видалити відповідні додатки з вашого телефону.
Тоді цих сайтів тільки під час роботи за комп'ютером, а не в режимі реального часу 24 години на добу.
Найпопулярніша серед українців соцмережа - Facebook. Нею користуються 38% українців. 45% користувачів Facebook заходять на свою сторінку щодня. 39% - кілька разів на тиждень. Такі результати дослідження американського інституту NDI. В опитуванні взяли участь 7,2 тис. українців віком від 18 років.
Коментарі