
Три роки розвозить обіди по офісах харків'янин Олексій Борсук. Бізнесом почав займатися з дядьком і братом. Готувати страви найняли чотирьох куховарок.
"Розвозимо гарячі обіди самі, - розповідає Олексій Петрович. – Коли відчули, що наших сил не вистачає, найняли ще двох кур'єрів. Усі замовлення припадають на період з 12.00 до 14.00. Зайнятися таким бізнесом придумав сам. Дядько і брат не сприйняли мою пропозицію серйозно. Тоді посадив їх у машину і об'їхали найближчі офіси на нашому районі. З десяти купувати у нас обіди погодилося троє. Решта працівників або харчувалися за рахунок компанії, або воліли брати обіди з дому, або облюбували їдальню чи кафе біля офісу. З 20 компаній у центрі міста нам вдалося зробити своїми замовниками сімох".
Зараз обслуговують понад 20 офісів і компаній. Серед них інтернет-магазин, туристичне агентство, рекламна компанія, колл-центр.
"Собівартість наших обідів - від 10 гривень. Продаємо за ціною від 20 до 40 гривень за комплексне меню. Більшість продуктів купуємо у супермаркетах. М'ясо і рибу не заморожуємо. Краще щодня купувати свіже по 10-15 кілограм. Рибу беремо на складі. Курятину замовляємо на птахокомбінаті. Овочі привозимо з ринку двічі на тиждень", - зауважив чоловік.
Одноразовий посуд замовляють через інтернет.
"Так дешевше утричі. В інтернеті контейнер дл обіду можна придбати за 30 копійок, у супермаркеті його вартість уже гривня", - розповів Борсук.
Заробляє близько 30 тис. грн на місяць. Половину суми витрачає на закупівлю продуктів, оплату праці кухарів і кур'єрів, покриття комунальних витрат. Страви господині починають готувати з шостої ранку.
"Замовникам пропонуємо рибне, м'ясне і овочеве меню. Останньому віддають перевагу вегетаріанці. Меню наші кухарі урізноманітнюють щотижня. Пропонуємо вісім сортів салатів - від мімози та шуби до моркви по-корейськи і вінегрету. Комусь подобається червоний борщ, хтось віддає перевагу бульйону. Клієнтам найбільше смакують наші котлети по-київськи, відбивні зі свинини і курятина по-французьки", - каже Борсук.
Щодня пропонують дві перші страви, три другі страви та чотири салати.
"Буває, що клієнти замовляють не традиційний обід, а піцу чи шашлик, фаршировану рибу чи печене м'ясо, вареники чи пельменні. Такі страви коштують дорожче, але замовлення ми приймаємо. Щоб страви довше залишалися теплими, контейнери з обідами перевозимо у спеціальних утеплених сумках", - пояснює бізнесмен.
Коментарі