




Сьогодні, 12 квітня, поштовий оператор Укрпошта представила свій оновлений логотип.
Ребрендинг провела компанія Saatchi&Saatchi, передає "Новое время" з посиланням на портал ЦТС.
Сьогодні, в День космонавтики, ми запускаємо на ринкову орбіту наш новий бренд. Ми впевнені, нова бренд-айдентика та слоган "Головна пошта країни" по-справжньому наберуть висоту та стануть тим знаком якості, про який кожен українець скаже: "Сервіс, як на пошті! Головній пошті країни!", - йдеться в повідомленні на офіційній сторінці Укрпошти у Facebook.
За словами керівника Укрпошти Ігоря Смілянського, новий логотип повинен відображати позитивні зміни в компанії.
"Ці дев'ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали доходити. Сьогодні ми починаємо змінювати не тільки зміст, а й форму. Я в перший день обіцяв, що Укрпошта почне посміхатися, і ми працюємо над цим", - заявив він.
Він також додав, що з'явиться експрес-пошта і кур'єрська доставка.
"Слогани – "Головна пошта країни!" і "Здатні дивувати!" Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, це стане нормою", - сказав керівник підприємства.
Про реформу Укрпошти та як підприємство планує позбутися черг у відділеннях і покращити якість обслуговування читайте в інтерв'ю Ігоря Смілянського "Газеті по-українськи".
Коментарі