Українці можуть отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Якщо споживач не отримав гроші вчасно, може звернутися із заявою до компанії.
"Якщо компанія необґрунтовано відмовляє в наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач повинен звернутися до Національної комісії у сфері енергетики та комунальних послуг і територіальним органам", - написала у Facebook голова НКРЕКП Оксана Кривенко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ціну на послуги транспортування газу знизили вдвічі: що зміниться
Якщо факт невиплати компенсації за результатами перевірок підтвердять, НКРЕКП зобов'яже надати компенсацію в подвійному розмірі. Також накладе на компанію штраф.
"Щоправда, компенсацію не виплачують, якщо компанія довела форс-мажорні обставини. Крім того, вдалося довести, що дії споживача привели до аварійної перерви в електропостачанні або недотриманні показників якості електричної енергії. Компенсацію не надають у випадку запланованих із попередженням перерв в електропостачанні. Також у випадку відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації", - каже Оксана Кривенко.
НКРЕКП ввела гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання та компенсації споживачам за їх недотримання. Порядок надання компенсації набув чинності 24 жовтня 2018-го.
Коментарі