Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) і компанія "Антонов" (Київ) поки не визначилися з місцем організації серійного виробництва військово-транспортних літаків Ан-70 на території Росії.
Про це повідомив у четвер журналістам генконструктор, президент компанії "Антонов" Дмитро Ківа.
"У нас проблем технічних щодо літака немає. Остаточно треба вирішити лише питання серійного виробництва цього літака в Росії. Ми його обговорюємо з ОАК. Думаю, воно найближчим часом буде вирішено", - сказав він.
Ківа зазначив, що спочатку планували, що збирати Ан-70 будуть на ульяновському підприємстві "Авіастар", крила до нього збиралися зробити на казанському авіазаводі. Однак ці плани довелося скорегувати. Зараз як можливі варіанти розглядають авіазаводи Авіакор (Самара) і ВАЛТ (Воронеж).
Ківа повідомив, що на київському заводі запущено серійне виробництво літаків Ан-70 для Міноборони України. Перший літак планують побудувати в 2013 році.
Він також повідомив, що наприкінці 2012 - початку 2013 року планують почати так звані випробування другого етапу літака Ан-70 з розширення умов його експлуатації - в умовах жаркого клімату, високогір'я, холодів і умовах природного обледеніння.
Літак Ан-70 має унікальні льотно-технічні та злітно-посадочні характеристики, у тому числі при базуванні на грунтових ВПП.
За своїми характеристиками Ан-70 перевершує всі існуючі сьогодні аналоги. Наприклад, європейський А400М поступається йому за вантажопідйомністю та обсягом вантажної кабіни (максимальна вантажопідйомність Ан-70 - 47 т, заявлена ??А400M - 37 т, обсяг вантажної кабіни Ан-70 - 425 куб. м, А400M-340 куб. м.). Крім того, у Ан-70 удвічі нижча вартість і експлуатаційні витрати. За даними європейських експертів, вартість А400М становить на сьогоднішній день 145 млн євро.
Коментарі