Черговий літак Ан-148, який повинен був отримати "АероСвіт", дістанеться "Міжнародним авіалініям України" ("МАУ").
Про це повідомило джерело, знайоме з перебігом переговорів, пише "Комерсант-Україна" у публікації "Ан-148 заклав крутий віраж".
Це третій Ан-148, випущений ДП "Антонов". Зараз на нього оформляють документацію. Перші два експлуатує "АероСвіт".
Віце-президент "МАУ" з продажу та маркетингу Сергій Фоменко підтвердив факт переговорів з "Антоновим". Президент ДП Дмитро Ківа назвав цю інформацію "близькою до правди".
В "Аеросвіті" знають, що ДП підписує договір з "МАУ". За словами помічника гендиректора авіакомпанії зі зв'язків з громадськістю Сергія Куцого, "АероСвіт" розраховував на цей літак, але не зміг домовитися про прийнятні умови експлуатації через лізингову компанію. Перші два Ан-148 "АероСвіт" використовує спільно з "Антоновим" на умовах мокрого лізингу - екіпаж і бортового техніка надає ГП.
Літаки взяли в сублізинг у держпідприємства "Лізингтехтранс". Лізингові платежі здійснюють виходячи з числа виконаних рейсів, ставку не розголошують. Така форма співпраці на перших етапах експлуатації нового літака найбільш зручна, каже Куций: "Але можливість лізингу третього Ан-148 на тих самих умовах нам не підтвердили".
При цьому в "МАУ" стверджують, що ведуть переговори про отримання літака на умовах використання перших двох Ан-148 "АероСвітом". Більш того в "МАУ" розглядають можливість експлуатації й тих двох літаків, на яких зараз літає "Аеросвіт".
"У найближчий місяць сторони ухвалять рішення про те, хто буде експлуатувати перші Ан-148", - зазначило джерело, знайоме з перебігом переговорів.
Ківа заявив, що зараз розглядають "всі можливі варіанти, у тому числі і цей". Утім, Фоменко стверджує, що "поки йдеться тільки про один Ан-148". А Куций підкреслив, що програми виконання рейсів "АероСвіту" цими двома закріпленими за компанією літаками підтверджені з боку ДП "Антонов".
Нагадаємо, "АероСвіт" входить до групи "Приват" бізнесмена Ігоря Коломойського.
Коментарі