понеділок, 22 травня 2023 12:15

Три ключових фактори для розвитку вашого бізнесу в онлайн-просторі

Тим, хто лише планує або вже намагається продавати свої товари чи послуги в соціальних мережах, рекомендую дочитати статтю до кінця. Це дозволить уникнути несподіваних помилок, які точно поїдають ваш час та ресурси.

Автор: instagram
  Юлія Бойчук - підприємець, бізнес-тренер та консультант
Юлія Бойчук - підприємець, бізнес-тренер та консультант

Мене звати Юлія Бойчук, я підприємець, бізнес-тренер та консультант.

За свої 17 років підприємницької діяльності 10 років я розвиваюсь саме в соціальних мережах. Це дає чітке розуміння кардинальної різниці в продажах офлайн-магазину та бізнес-сторінки. Керуючи 3-ма успішними проектами (мультибрендовий магазин по продажу будівельних товарів, агентство рекламних послуг для бізнесу та Школою маркетингу та продажів Julia_Liewet ) я вивела 3 основні фактори, які допоможуть кардинально рости вашому бізнесу в онлайні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Головний мотиватор – страх нічого не досягти"

1 фактор - ваше чітке позиціонування. Як маркетолог, з 100% впевненістю наголошую, що це основа основ - що я пропоную і для кого. Чітке усвідомлення вашої цільової аудиторії, її побажань, страхів та мрій. Тоді ви адаптуєте ваш продукт і демонструєте його, як рішення проблеми і найкращий результат. Не можна в Instagram зробити супермаркет з товарів - це не інтернет-магазин, психологія продажів тут абсолютно інша.

Автор: instagram
  З 17 років підприємницької діяльності Юлія Бойчук 10-ть розвивалася саме в соцмережах
З 17 років підприємницької діяльності Юлія Бойчук 10-ть розвивалася саме в соцмережах

2 фактор - на якому етапі взаємодії ваш клієнт готовий купити? Після отримання емоції, відчуття, розуміння, що вирішиться його проблема чи здійсниться мрія. Коли ви дізнаєтесь відповідь, то зробіть у вашому блозі найбільше місць з таким усвідомленням. Тоді до вас звертатимуться відразу, коли людина готова буде купити.

3 фактор - зворотний звʼязок після покупки та робота з постійними клієнтами. Якщо для продажу в фізичному магазині відгуки не грають ролі, то тут відгуки і задоволення від співпраці з вами - це мало не перша причина купити у вас.

Пункти вище не описані в енциклопедії по розвитку онлайн-бізнесу, але вони виведені практикою моїх успішних проектів та бізнесами моїх випускників, які при застосуванні системи росту по моїй методиці ростуть в доході в 2-13 разів.

Розвивати бізнес в онлайні легко, коли ви знаєте те, що впливає на кінцевий результат. А ви вже знаєте)

Автор: instagram
  Розвивати бізнес в онлайні легко, коли ви знаєте те, що впливає на кінцевий результат
Розвивати бізнес в онлайні легко, коли ви знаєте те, що впливає на кінцевий результат
За останні декілька років українці переживають дві масштабні кризи: перша — пандемія COVID-19, друга — повномасштабне вторгнення Росії. Пандемія коронавірусу змусила підприємців припинити діяльність або в короткі строки переходити на онлайн-формат роботи. А після початку війни багатьом підприємцям довелось знову закритися без надії на те, коли знову зможуть відновити роботу і чи зможуть взагалі. Проте всупереч труднощам бізнес поступово оговтується та повертається до роботи
Зараз ви читаєте новину «Три ключових фактори для розвитку вашого бізнесу в онлайн-просторі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути