Тим, хто лише планує або вже намагається продавати свої товари чи послуги в соціальних мережах, рекомендую дочитати статтю до кінця. Це дозволить уникнути несподіваних помилок, які точно поїдають ваш час та ресурси.
Мене звати Юлія Бойчук, я підприємець, бізнес-тренер та консультант.
За свої 17 років підприємницької діяльності 10 років я розвиваюсь саме в соціальних мережах. Це дає чітке розуміння кардинальної різниці в продажах офлайн-магазину та бізнес-сторінки. Керуючи 3-ма успішними проектами (мультибрендовий магазин по продажу будівельних товарів, агентство рекламних послуг для бізнесу та Школою маркетингу та продажів Julia_Liewet ) я вивела 3 основні фактори, які допоможуть кардинально рости вашому бізнесу в онлайні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Головний мотиватор – страх нічого не досягти"
1 фактор - ваше чітке позиціонування. Як маркетолог, з 100% впевненістю наголошую, що це основа основ - що я пропоную і для кого. Чітке усвідомлення вашої цільової аудиторії, її побажань, страхів та мрій. Тоді ви адаптуєте ваш продукт і демонструєте його, як рішення проблеми і найкращий результат. Не можна в Instagram зробити супермаркет з товарів - це не інтернет-магазин, психологія продажів тут абсолютно інша.
2 фактор - на якому етапі взаємодії ваш клієнт готовий купити? Після отримання емоції, відчуття, розуміння, що вирішиться його проблема чи здійсниться мрія. Коли ви дізнаєтесь відповідь, то зробіть у вашому блозі найбільше місць з таким усвідомленням. Тоді до вас звертатимуться відразу, коли людина готова буде купити.
3 фактор - зворотний звʼязок після покупки та робота з постійними клієнтами. Якщо для продажу в фізичному магазині відгуки не грають ролі, то тут відгуки і задоволення від співпраці з вами - це мало не перша причина купити у вас.
Пункти вище не описані в енциклопедії по розвитку онлайн-бізнесу, але вони виведені практикою моїх успішних проектів та бізнесами моїх випускників, які при застосуванні системи росту по моїй методиці ростуть в доході в 2-13 разів.
Розвивати бізнес в онлайні легко, коли ви знаєте те, що впливає на кінцевий результат. А ви вже знаєте)
Коментарі
1