На вітринах столичних бутиків з'явились весняно-літні колекції, але досі не зникли афіші про розпродажі зимової колекції. У більшості бутиків до кінця березня буде діяти система знижок 50-70 %.
"Зимові розпродажі у Франції, Німеччині та Італії закінчилися ще всередині лютого, - каже київський шопоголік Роман Мілєєв. - У Великій Британії та Іспанії тривали до 20 лютого. У нас мали закінчилися до 1 березня, але бутики не порозпродували старі колекції. Хоч мали на це два місяці - січень і лютий. В українців не вистачає грошей на одяг. А в бутиків нема місця, щоб тримати нерозпроданий товар до наступної осені".
Мілєєв припускає, що в Україні наступного року розпродажі стартуватимуть не в січні, як цього року, а ще у грудні.
"Зараз українці економлять на харчах. Одяг купують лише, коли старий зноситься або перед святами. Робити закупи під час розпродажів можуть собі дозволити лише 10-20% українців. Середній клас найчастіше поповнює свій гардероб під час розпродажів за кордоном, коли їде на відпочинок. Там дешевше і речі якісніші", - зазначив шопоголік.
В одному зі столичних бутиків розглядає потерті на колінах прямі джинси за 149 грн.
"Найбільші знижки роблять на речі зі старих колекцій. На вітринах можна досі зустріти джинси-кльош, які були модні у 2008 році. Хто тоді поскупився і розпродував їх по завищених цінах, тепер не може спихнути і за 150 гривень", - припустив Мілєєв.
Речі зі старих колекцй купувати не радить.
"Купити непотрібну річ - це те саме, що купити весільне плаття після весілля. Раджу жінкам купувати сукні з пишними спідницями. Найпопулярніший у весняно-літньому сезоні будуть шовкові плаття з квітковими принтами і вставками з мережива. Менш актуальним став льон. Хоч лляні речі все рівно купують, бо у них легше перенести спеку. Не купуйте те, що носять усі. Зараз розпродують торішні босоніжки на високих танкетках. Їх тепер носять і водії тролейбусів, і продавщиці, і студентки", - порадив Мілєєв.
Тим, хто хоче придбати ексклюзивне вбрання у дорогих брендових магазинах, радить не чекати остаточних розпродажів.
"Деякі дорогі бутики ніколи не продають речі нижче, ніж півціни. Бо бояться втратити постійних клієнтів, які пишаються тим, що носять костюм за 25 тисяч гривень або сукню за 20 тисяч. У бутиках таких брендів як Prada, Armani, Gucci розпродажів узагалі не буває. Такі бренди роблять знижки для постійних клієнтів щоденно у будь-яку пору року", - підсумував Мілєєв.
Коментарі