
Серія інцидентів на залізницях змусила владу РФ звернути увагу на якість вироблених вагонів.
Першими санкції торкнуться українських вагонобудівників. Зокрема, вже призупинено експлуатацію 25 тис. вагонів виробництва "Азовелектросталі". Крім того, РЖД вимагають законодавчо встановити відповідальність вагонобудівників за якість їхньої продукції.
Вчора в Амурській області зійшов з рейок поїзд, що перевозив нафту. Збиток від аварії оцінюється більш ніж в 80 млн руб. без урахування шкоди екології від розливу нафти. Причиною аварії названо заводський дефект вагона, виготовленого українською "Азовелектросталлю" (Маріуполь).
Перший віце-президент РЖД Вадим Морозов повідомив учора про те, що залізнична монополія призупинить експлуатацію вагонів українського виробника до рішення федеральних органів. Йдеться більш ніж про 25 тис. вагонів українського виробництва.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерти втерли носа російським критикам українського сиру
Претензії до українських вагонобудівників є і у російських регуляторів. Як повідомили в прес-службі "Росжелдора", ФБУ "РС ФЖТ" ("Регістр сертифікації на федеральному залізничному транспорті") ще 30 січня призупинило дію сертифікатів на виробництво бічних рам у "Азовелектросталі", а сьогодні планує це зробити щодо Крюковського вагонобудівного заводу. Підставою послужили частіші випадки катастроф і аварій вантажних поїздів, а також сходи з рейок рухомого складу через злами литих деталей візків вантажних вагонів.
Минулого тижня Ространснагляд вже видав припис РЖД з вимогою заборонити експлуатацію 43 інших вагонів, укомплектованих бічними рамами "Азовелектросталі" бракованої плавки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Україна - це як у нас руку відрізали. Ми майже один народ" - російський експерт
Водночас, на думку гендиректора "Сибур-Транс" Максима Зінченка, заборона на експлуатацію українських вагонів може спровокувати нестачу рухомого складу. Як перевізник небезпечних вантажів, "Сибур-Транс" може зіткнутися з серйозними труднощами щодо поставок сировини та вивезення нафтохімічної продукції, говорить він.
Згідно зі статистикою РЖД, в 2011 році держмонополією було зафіксовано два крахи та дві аварії вантажних поїздів, 16 сходів з рейок рухомого складу, а в січні 2012 року сталося вже сім випадків зламу бічних рам через низьку якість лиття.
Зазначимо, згідно з даними, які наводить російський діловий журнал російських залізниць "РЖД-партнер", поставки на експорт українських вантажних залізничних вагонів за 8 місяців 2011 року зросли на 25,3% в порівнянні з аналогічним періодом 2010-го - до 29,225 тис. од. Основними одержувачами були Росія (понад 85% поставок) і Казахстан (11%). Крім того, українські вагони отримали Білорусь, Азербайджан, Естонія, Латвія, Литва. Поставки вагонів в Російську Федерацію зросли на 31%, до 26,031 тис. од.
Коментарі
18Заставить Россию покупать брак невозможно.В чужом глазе видна и соринка ,а вот на то что это сойдеть закрыли свои глаза.Теперь ищите причину и снова поиски крайнего,ну да зато пожили люди.
2. Правда. Значит нужно повышать качество своей продукции. РЖД объявила, что будет повышать требование к качеству подвижного состава и приближаться в европейским и американским нормам. К сожалению, украинские произведители привыкли к особенностям нашего законодательтства, которое постоянно изменяется, что не спешать выполнять требование основного заказчика, в надежде, что оно станет не таким жестким. Они могут дождаться, когда Россия закроет для Украины свой рынок по причине неудовлетворительног
Це питання не до України, а до Юри Єнакієвського. Як було колись сказано "Нє нада свою шерсть с колхозной путать"
" В рамках очередного этапа реструктуризации бизнеса Группы компаний "Азовмаш" акции закрытого акционерного общества "АзовЭлектроСталь" были консолидированы во владении Холдинговой Компании Wessanen (Кипр)". Це тим, хто розпинається про "Васток, каторий всєх корміт" . Доходи перераховують в Ларнаку чи Лімасол, що за визначенням "пакращувателів" не є офшор.
Пускай эксплуатационщики читают тех документацию... и обращяются с техникой в соответствии с паспортом...в проэкт всегда закладывался полуторный запас стойкости...и если уж он не выдерживает?!?!? тогда на лицо нарущения в эксплуотации, а что до качества литья то все ответственные детали проходят обязательную проверку на заводах на разрушение опять таки с превышением проэктного предела стойкости
Здесь 2 варианта: РЖД говорит правду или нет.
1. Неправда - значит началась очередная кампания по вытиснению украинской продукции с российского рынка, как было с карамелью, сырами, а раньше с грузинскими и молдавскими винами. А поскольку украинские машиностроители типа Азообщемаш, Крюковский вагонный, Днепрвагонмаш и др. 90% своей продукции отгружают в Россию, то для них это больно. Выход - искать новые рынки сбыта, а для этого переходить на другие правила игры.
Только сегодня по Новостям показали открытие современного завода по изготовлению вагонов в России. Комментарии излишни.
Ж. дороги у кацапов никудышние, эксплуатация варварская - знаю...
Никакой ты не козачий а ишачий. Ты, болван галицайский, слышал хоть что нибудь об ударной вязкости или о хладноломкости и т.д.? Учи абэтку неуч.
Неужели так важно обругать человека? Надо всё же быть терпимее и умнее.
Скорее всего не выдерживают сроки естественного старения или перевели на искусственное старение, что при СССР было запрещено по ГОСТу, и пускают колёсные пары на механическую обработку.
точно также "ударная вязкость и хладноломкость" относится к рельсам и прочему "железу". Так что "абэтка" ни к чему в данном случае.
Великоукр, так продавай свои супервагоны "еврам", ага, если не нравится продавать в Россию. Авось, "евры" купят. Лет через 300
То хай у Юри Єнакієвського голова болить куди продавати, все одно податки не платять, доходи на Кіпр ідуть( ХолдинговаКомпанія Wessanen (Кипр)
Не хер устанавливать на подвижной состав, колёсные пары китайского производства. Жлобство и жадность до добра не доведут.
А как китаезное попало в Сумы?Объясни умный придурок.
Через Одесский порт, баран винторогий. Полее подробную ихвормацыю тебе даст любой сцепщик вагонов, на любой ж.д. станции.
А придивись до вишиванок: На етикетках Made in China!