Попри виклики війни, український бізнес продовжує розвиватися, розширює та вдосконалює асортимент продукції, шукає нові шляхи збуту. Навіть у складних умовах підприємствам вдається тримали лідерські позиції.
У спільному проєкті Gazeta.ua та національної мережі торговельних центрів "Епіцентр" розкажемо про підприємства, які мають потужні сучасні виробництва, використовують новітні технології та диктують тенденції на українському та світовому ринках.
"Вентс": фактично в кожного другого жителя України є продукція цього виробника
Компанія "Вентс" спеціалізується на виготовленні сучасного вентиляційного обладнання. Працює з 1999 року. За цей час із невеликого виробництва перетворилася на світового лідера. "Вентс" входить до міжнародної групи компаній Blauberg Group, яка широко представлена на всіх континентах.
"На сьогодні широта та глибина асортименту продукції "Вентс" є одними з найбільших у світі в цій галузі, що дозволяє задовольнити побажання та вимоги будь-якого споживача або будівельного об'єкту. Компанія з самого початку ставила за мету бути лідером у своїй галузі не лише в Україні, а й в усьому світі. Саме цей принциповий підхід мотивує наших працівників до постійного росту та розвитку, не озираючись на вже досягнуті успіхи. І це вирізняє нас серед інших компаній в цьому сегменті", - розповів представник компанії "Вентс" Олексій Поступаленко.
Виробництво "Вентс" знаходиться на Київщині, займає площу понад 90 тис. кв. м. Підприємство оснащене найсучаснішим обладнанням. Щороку випускає близько 5 млн побутових вентиляторів, майже 350 тис. одиниць обладнання для промислової вентиляції, понад 22 тис. припливно-витяжних установок і агрегатів обробки повітря. Загальний асортимент продукції "Вентс" включає понад 30 тис. найменувань для різних сегментів ринку, груп споживачів і географічних регіонів.
На підприємстві працюють близько 3 тис. висококваліфікованих спеціалістів. Одним із головних орієнтирів компанії є випуск енергоощадної продукції.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Доступні меблі та якісна плитка: підприємства, що стали опорою української економіки
"Хочемо, щоб наші клієнти могли мінімізувати витрати на електроенергію під час експлуатації вентиляторів. Одним із енергоощадних рішень є використання у техніці високоефективних EC-двигунів з високим ККД і низьким рівнем шуму. EC-технології забезпечують економію енергії до 35%, порівняно з асинхронними двигунами. А застосування у вентиляційних установках рекуператорів різних типів допомагає зберігати в приміщенні тепло в холодний сезон і прохолоду влітку, що також дає змогу істотно економити. Крім того, деякі види обладнання "Вентс" оснащені тепловими насосами, що дозволяє використовувати геотермальну енергію, максимально знижуючи енерговитрати", - пояснив Поступаленко.
Із "Епіцентром" виробник вентиляційного обладнання співпрацює з 2003 року. Нині там розміщені найбільші торгові стенди компанії з найширшим асортиментом - близько 800-900 товарних артикулів. Є й демостенди бренду, де українці можуть побачити вентиляційне обладнання в уже змонтованому вигляді, протестувати його в роботі. За 21 рік співпраці в "Епіцентрі" придбали 20 млн товарних позицій "Вентс". Тобто, фактично в кожного другого жителя України є продукція цього виробника.
Початок повномасштабного вторгнення вніс корективи в роботу компанії, але не завадив продовжити діяльність.
"Незважаючи на те, що виробничі потужності компанії знаходились на відстані менше ніж 10 кілометрів від зони бойових дій, підприємства призупинили роботу лише на декілька тижнів і поновили вже в середині березня 2022-го. З того часу компанія повернулась на свої максимальні виробничі потужності. Але війна триває і ми досі боремося з її наслідками", - зазначив представник "Вентс".
Сьогодні найбільшою проблемою в компанії називають дефіцит робочої сили, який щодня лише зростає.
"Дякуючи мужності ЗСУ, незламності українці, а також величезній підтримці багатьох країн світу, наша компанія має можливість працювати, допомагати захисникам і нашим співробітникам, що перебувають у війську, платити податки, генерувати дуже потрібний нашій державі валютний прибуток", - додав Поступаленко.
ТОВ "ВО "Дніпрошкіргалантерея": пропонують товари дуже високої якості
ТОВ "ВО "Дніпрошкіргалантерея" - українська компанія-лідер із виробництва спецодягу та засобів індивідуального захисту. Продукція представлена торговими марками Doloni та Sizam.
Компанія почала працювати 2008 року. Тоді ввели в експлуатацію перші 20 в'язальних автоматів, дві оверлочні машини та одну лінію з нанесення ПВХ. Вже наступного року виробництво відвантажило 5 млн пар рукавичок. Через два роки почали продавати свій товар в "Епіцентрі".
"Виробництво починали з трикотажної рукавички з ПВХ крапкою. Раніше в Україні продавались рукавички низької якості, які переважно імпортували з країн Азії. Ми ж запропонували продукцію дуже високої якості. За своїми механічними властивостями, стійкістю до стирання, порізу, проколу, розриву наші рукавички в декілька разів перевищували всі аналоги на той час", - розповіла директорка підприємства Вікторія Вулах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зберегли робочі місця та заробітні плати своїм працівникам - історії перспективних компаній
Щороку підприємство розширювало потужності, збільшувало обсяг продукції, асортимент. На сьогодні виробляють близько 3 млн пар рукавиць на місяць. Працюють: швейна дільниця з сучасним парком автоматизованого оверлочного обладнання, 7 ліній з нанесення ПВХ, власний цех із виготовлення пластизолю та виробнича лінія з виготовлення обливної трикотажної рукавички з полімерним покриттям.
Із 2019-го продукція "Дніпрошкіргалантерея" продається в країнах Європейського Союзу. Товар за якістю та надійністю не поступається відомим світовим брендам.
"На початку повномасштабного вторгнення наша компанія зіштовхнулась із багатьма викликами, починаючи з розірваних логістичних ланцюгів і закінчуючи глобальним падінням ринку. Обсяги продажів та виробництва значно скоротились. Не дивлячись на всі негативні фактори, завдяки злагодженій роботі команди компанія змогла вистояти", - зазначила Вулах.
Зараз "Дніпрошкіргалантерея" нарощує асортимент продукції. Команда постійно працює над удосконаленням товару, шукає нові ніші, використовує інновації у виробництві.
"Головна цінність нашого бренду - лідерство. Ми прагнемо першими виводити на ринок нові вдосконалені товари, впроваджувати технології та формувати тенденції. Основною підтримкою для економіки зараз є саме бізнес, який працює та стабільно сплачує податки в умовах війни", - додала директорка компанії.
Яскравим прикладом міцності є історія двох українських виробників - ТОВ "Полімер-Лак" із Херсонщини та New Ton з Харківщини. Через бойові дії вони багато втратили, але змогли відновити роботу за рекордно короткі терміни.
Більше про ці підприємства Gazeta.ua розказала у спільному спецпроєкті з національною мережею торговельних центрів "Епіцентр".
Коментарі