Найбільші імпортери та продавці елітного імпортного алкоголю були перевірені Податковою службою.
Податківці вимагають, щоб дата розливу збігалася з датою випуску акцизної марки. Через це половина ринку виявилася поза законом, оскільки лише половина завезеного обсягу випущена в поточному році, пише "Комерсант-Україна" у публікації "Імпортерам пропонують штрафну".
"З початку минулого місяця податківці почали застосовувати норму Податкового кодексу, яка вимагає, щоб дата випуску продукції збігалася з датою випуску акцизної марки. Виходить, сьогодні на законних підставах не можна продати жодної пляшки витриманого коньяку, з полиць повинен бути вилучений весь віскі, потрібно забути про будь-які вина, випущені до 2011 року", - поскаржився топ-менеджер однієї з компаній.
"Мінімальний термін витримки віскі та коньяку - три роки, столового вина - рік, марочного - два. Витягу не потребують тільки горілка і українські вина нижнього цінового сегмента", - обурився ще один імпортер.
"Норму ухвалювали для того, щоб вітчизняні виробники не клеїли на продукцію цього року дешевші торішні марки, випущені ще до підвищення акцизу", - сказав менеджер з імпорту компанії "Вінфорт" Павло Глазов.
"Ми ж закупили більш дорогі марки, випущені цього року, і не підозрювали, що податкова буде трактувати цю норму саме так", - обурився топ-менеджер однієї з алкогольних компаній.
У Державній податковій службі здивовані таким ставленням підприємців.
"Закон є закон, і його потрібно виконувати. Якщо імпортери знали, що будуть ввозити алкоголь 2005 року, то вони ще тоді повинні були потурбуватися про те, щоб закупити марки. А зараз невідповідна марка може зацікавити силові відомства", - розповів на умовах анонімності джерело в ДПС.
Коментарі