76% жертв шахрайства з картками розповіли дані про свої платіжні картки по телефону.
Про це повідомляють в Асоціації членів платіжних систем ЄМА.
Найчастіше шахраї телефонують власникам карток під виглядом банківського працівника - у 94% випадків, поліції, Служби безпеки, Національного банку, Пенсійного фонду, благодійної організації. Пояснюють дзвінок перевіркою служби безпеки, блокуванням картки, нарахуванням надбавки до пенсії, придбанням товару. Ніхто з цього переліку не має права просити повідомити карткові реквізити.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як розводили українців: сім найпоширеніших шахрайств
У власників банківських карток виманюють секретні дані картки, банківські SMS-паролі або змушують зняти ліміти на грошові операції з карткою. Не можна повідомляти у телефонній розмові номер картки, термін її дії, тризначний код безпеки зі зворотного боку картки. Він потрібен для операцій з платіжною карткою в інтернеті. Крім того, не можна повідомляти паролі з SMS-повідомлень від банку, які потрібні для підтвердження операцій із карткою.
Якщо клієнт банку повідомив комусь карткові реквізити, слід негайно заблокувати картку та повідомити про інцидент до кіберполіції.
Коментарі