У 2019-му найдорожчим брендом у світі став Amazon. За рік бренд подорожчав на 24,6% - до $187,9 млрд. Торік він також займав найвищу позицію у рейтингу.
До трійки найдорожчих також увійшли Apple ($153,6 млрд) і Google ($142,8 млрд). Четверте місце посів американський бренд Microsoft. Торік у рейтингу він займав 6 позицію, йдеться у дослідженні Brand Finance.
Єдиною компанію у 20 найдорожчих, бренд якої за рік подешевшав, стала південнокорейська Samsung. Вона посіла 5 місце у цьогорічному рейтингу.
Китайський Industrial&Commercial Bank of China став найдорожчим брендом серед банків світу. Зайняв 8 місце. Коштує $79,8 млрд. Сукупна вартість китайських брендів у рентингу вперше перевищила $1 трлн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Джефф Безос: які найдорожчі покупки робив мільярдер
Серед європейських компаній найдорожчий бренд має німецький Mercedes-Benz.
Найбільше за рік подорожчав бренд iQiyi ("китайська Netflix"). Додав 326%. Щоправда у рейтингу зайняв 483 місце. Бренд Netflix подорожчав на 105%.
Найбільше падіння показали бренди JD.com, ABC, Dalian Wanda і Deutsche Bank.
За останні 10 років число мільярдерів у світі зросло вдвічі - до 2208 осіб. Крім того, торік статки 26 найбагатших мільярдерів зрівнялися з доходами 3,8 млрд представників найбіднішої половини людства.
Коментарі