У 2021 році 99% нашого життя - це соціальні мережі. Сайти, блоги, арти, тексти, вебдизайн - величезний простір для самовираження та професійного розвитку. Work.ua. зробив підбірку з 6 найактуальніших діджитал-вакансій.
Копірайтер
Пише для наповнення та просування сайтів, email-розсилок, лендингів, соціальних мереж і корпоративних блогів. Копірайтер має ідеально володіти мовами та знати всі правила сучасного правопису. Ваші тексти мають добре індексуватися у пошукових системах, бути без води та "чіпляти" клієнта. Заробляє у середньому 12 500 грн.
SMM-менеджер
Веде профілі в Instagram, Facebook, TikTok чи Telegram-канал. Планує, що підписники будуть читати, складає контент-стратегію просування сторінок, співпрацює з блогерами та інфлюенсерами, влаштовує інтерактиви. Треба вміти писати пости, створювати ілюстрації та креативи, добре знати особливості кожної соцмережі, налаштовувати параметри таргетованої реклами, постійно вивчати свою цільову аудиторію. Середня зарплата - 13 500 грн.
Спеціаліст з контекстної реклами
Головне завдання такого спеціаліста — продумування та написання рекламних оголошень, відстеження трафіку. Він також створює медіаконтент для залучення потенційних клієнтів на вебресурс. Спеціалісту з контекстної реклами треба вміти працювати з різними сервісами та інтернет-інструментами від пошукових систем — Google AdWords, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Key Planner. По-третє, мати уявлення про те, як працює ремаркетинг. Рівень зарплати - в середньому 17 500 грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як правильно відповісти на популярне питання на співбесіді
SEO-спеціаліст
Працює над тим, щоб сайт клієнта чи компанії був у топі видачі в пошукових системах та добре ранжувався. SEO-спеціаліст повинен відстежувати дії конкурентів, вміти визначати бюджет для вдалого просування та розумітися на підборі ключових слів і налаштуванні семантичного ядра. Професіоналу доведеться вивчати і програмування, і маркетинг, і навіть опанувати базові навички копірайтингу. Він має чітко ставити ТЗ команді, робити сайт зручним та інтуїтивно зрозумілим, володіти Google Analytics, а в ідеалі ще й вміти користуватися спеціальними програмами, наприклад, Netpeak Spider, Ahrefs. Зарплата - 15 000 грн в середньому.
Digital-маркетолог
Такий спеціаліст повністю розробляє і впроваджує медійні кампанії, складає та надалі ретельно аналізує портрет покупця, а ще відповідає за комунікацію між компанією і клієнтом. Знадобляться навички роботи з HTML, CSS, Photoshop, досвід копірайтингу. Заробляє у середньому 17 500 гривень.
PR-фахівець
Фахівець цього напрямку має складати план активностей та інфоприводів для просування бренду, бути на зв'язку зі ЗМІ, формувати рекламний бюджет, писати пресрелізи та проводити пресконференції. PR-фахівець повинен добре володіти інструментами PR, визначати цільову аудиторію, розбиратися в типах і структурі медіа, знати основи економіки, менеджменту та навіть юриспруденції. У середньому, зарплата такого фахівця - 17 500 грн.
Зрозуміти, яка в компанії корпоративна культура, можна ще до працевлаштування. Треба лише поставити рекрутерові потрібні питання та зробити правильні висновки.
Коментарі