середа, 19 серпня 2020 11:03

Мило замість путівок: що купували українці влітку через інтернет

Мило замість путівок: що купували українці влітку через інтернет
Набагато частіше стали купувати товари для відпочинку на природі. Фото: pixabay.com

Замість путівок і квитків українці в інтернеті купували велосипеди, а доставка продукції перестала бути настільки затребуваною.

Частіше стали замовляти товари для відпочинку на природі - складні стільці, намети, рибальські снасті, садові столи, гамаки. Майже вчетверо зріс попит на скейтборди і ролерсерфи. Рідше купують портативні колонки, навушники, дорожні сумки і рюкзаки.

Техніку беруть менше. Переважно смарт-годинники і фітнес-браслети, пише "Сьогодні".

З початком весільного сезону в інтернеті шукають повітряні кулі та композиції з них. Кількість таких замовлень зросла, а весільні аксесуари, навпаки, стали купувати рідше.

Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко каже, що в червні-липні 2020 року найбільший інтерес у користувачів викликали автозапчастини та мобільні телефони. На велотовари пропозиція зросла на 47%, а попит – на 69%.

"На квитки попит був на 81 відсоток менший, ніж минулого літа. Інтерес користувачів некритично зменшився до деяких марок автомобілів", – розповідає Сироватко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Банківські рахунки за кордоном: куди і навіщо українці виводять свої кошти

Фахівці платформи авторських товарів Crafta.ua відзначають, що попит на вироби українських майстрів зріс на 15%, порівняно з минулим роком. Топ популярних очолюють браслети і кулони, шкіряні гаманці та пояси, тканинні маски для обличчя.

"Цього літа зріс попит на авторські товари для дому й мило ручної роботи. Найімовірніше, люди стали більше проводити часу вдома, тому намагаються створити затишну атмосферу – вибирають оригінальні кашпо для квітів, флораріуми, настінні панно й ароматизовані свічки в бетоні", – розповідає керівник платформи авторських товарів Crafta.ua Ольга Костюк.

Найчастіше фахівців наймали, щоб відремонтувати пральні та посудомийні машини, мікрохвильові печі, пилососи й холодильники. Найзатребуваніша послуга - установка кондиціонерів, 3,4 тис. замовлень за перші два літні місяці.

У майстрів з установки і ремонту дверей за червень і липень було замовлень на 14% більше, ніж торік. Зростання попиту пов'язане зі стартом будівельного сезону, що запізнився через карантин. Середній чек за такі послуги не змінився – 1270 грн.

Після послаблення карантину і запуску громадського транспорту попит на доставку просів на 30%. Однак середній чек, як і раніше, на 28% вищий, ніж за аналогічний період минулого року – 156 грн.

Замовлення на прибирання квартир упали на 44%, а послуги хімчистки – на 27%.

Під час карантину українці активно купували товари в інтернеті та замовляли їхню доставку додому. З початку весни придбали понад 1,73 тис. товарів.

Зараз ви читаєте новину «Мило замість путівок: що купували українці влітку через інтернет». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути