Замість путівок і квитків українці в інтернеті купували велосипеди, а доставка продукції перестала бути настільки затребуваною.
Частіше стали замовляти товари для відпочинку на природі - складні стільці, намети, рибальські снасті, садові столи, гамаки. Майже вчетверо зріс попит на скейтборди і ролерсерфи. Рідше купують портативні колонки, навушники, дорожні сумки і рюкзаки.
Техніку беруть менше. Переважно смарт-годинники і фітнес-браслети, пише "Сьогодні".
З початком весільного сезону в інтернеті шукають повітряні кулі та композиції з них. Кількість таких замовлень зросла, а весільні аксесуари, навпаки, стали купувати рідше.
Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко каже, що в червні-липні 2020 року найбільший інтерес у користувачів викликали автозапчастини та мобільні телефони. На велотовари пропозиція зросла на 47%, а попит – на 69%.
"На квитки попит був на 81 відсоток менший, ніж минулого літа. Інтерес користувачів некритично зменшився до деяких марок автомобілів", – розповідає Сироватко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Банківські рахунки за кордоном: куди і навіщо українці виводять свої кошти
Фахівці платформи авторських товарів Crafta.ua відзначають, що попит на вироби українських майстрів зріс на 15%, порівняно з минулим роком. Топ популярних очолюють браслети і кулони, шкіряні гаманці та пояси, тканинні маски для обличчя.
"Цього літа зріс попит на авторські товари для дому й мило ручної роботи. Найімовірніше, люди стали більше проводити часу вдома, тому намагаються створити затишну атмосферу – вибирають оригінальні кашпо для квітів, флораріуми, настінні панно й ароматизовані свічки в бетоні", – розповідає керівник платформи авторських товарів Crafta.ua Ольга Костюк.
Найчастіше фахівців наймали, щоб відремонтувати пральні та посудомийні машини, мікрохвильові печі, пилососи й холодильники. Найзатребуваніша послуга - установка кондиціонерів, 3,4 тис. замовлень за перші два літні місяці.
У майстрів з установки і ремонту дверей за червень і липень було замовлень на 14% більше, ніж торік. Зростання попиту пов'язане зі стартом будівельного сезону, що запізнився через карантин. Середній чек за такі послуги не змінився – 1270 грн.
Після послаблення карантину і запуску громадського транспорту попит на доставку просів на 30%. Однак середній чек, як і раніше, на 28% вищий, ніж за аналогічний період минулого року – 156 грн.
Замовлення на прибирання квартир упали на 44%, а послуги хімчистки – на 27%.
Під час карантину українці активно купували товари в інтернеті та замовляли їхню доставку додому. З початку весни придбали понад 1,73 тис. товарів.
Коментарі
1