четвер, 11 серпня 2011 15:29

Коломойський заплатить 120 мільйонів за погане обслуговування клієнтів

Коломойський заплатить 120 мільйонів за погане обслуговування клієнтів

Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів оштрафувала авіакомпанії "АероСвіт", "Дніпроавіа" і "Донбасаеро" на суму більше 120 млн грн за системні порушення законодавства про захист прав споживачів.

Як повідомляє сайт Держінспекції, в Управління з питань захисту прав споживачів в Київській області в період з травня по липень цього року надійшло багато скарг від споживачів щодо незадовільного надання послуг авіакомпаніями.

При цьому 86% звернень стосуються низької якості обслуговування і незабезпечення належного рівня польотів авіакомпанії "АероСвіт", зокрема, констатовано факт затримки рейсу № 141 "Київ-Торонто" 1 травня 2011 року на 14 годин.

Крім того, споживачі скаржаться на байдужість компанії "АероСвіт" до їхніх проблем, несвоєчасного вирішення питань, спрямованих на якісне забезпечення наданих послуг.

Нагадаємо, всі три перевізника входять в альянс "Українська авіаційна група", підконтрольний групі "Приват" українського бізнесмена Ігоря Коломойського.

Зараз ви читаєте новину «Коломойський заплатить 120 мільйонів за погане обслуговування клієнтів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути