Національна комісія з питань зв'язку та інформатизації закінчила підготовку до впровадження послуги переходу на інший мобільний оператор без втрати номера, яка тривала три роки.
Про це йдеться в сюжеті телеканалу "СТБ".
За словами члена НКРЗІ Ігоря Сиротенка, така послуга звільняє абонентів від "телефонного рабства".
"Ми очікуємо, що якість стрімко зросте, тому що оператори будуть змушені більш яскраво конкурувати", - сказав він.
НКРЗІ ще має обрати на конкурсі компанію-адміністраторку баз даних.
Коли людина буде дзвонити на номер абонента, який перейшов на інший оператор, спочатку дзвінок буде приймати колишній оператор. Він буде перенаправляти дзвінок в компанію-адміністратор, яка знає, до кого перейшов абонент, і в кінцевому підсумку направляти дзвінок у відповідну мережу.
Для абонентів послуга буде безкоштовною, а от для операторів - ні. Десять мільйонів на рік вони будуть вкладати в діяльність компанії-адміністратора.
Початок надання послуг з перенесення абонентських номерів та використання персональних номерів цим же рішенням НКРЗІ призначено на 20 грудня 2013 року.
Нагадаємо, Міністерство юстиції зареєструвало постанову НКРЗІ від 25.04.2013 № 248 "Про надання послуг з перенесення абонентських номерів та використання персональних номерів"
Раніше набули чинності Технічні вимоги до телекомунікаційних мереж України щодо забезпечення надання телекомунікаційних послуг перенесення абонентського номера та користування персональним номером, затверджені наказом адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.
Коментарі
42