Інтернет-магазини мають укладати договір купівлі-продажу із споживачами.
Такими є вимоги правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, які затверджено наказом Міністерства економіки від 19 квітня 2007 року №103.
"На сьогоднішній день у законодавстві не дано визначення терміну "інтернет-магазин". Тому суб'єкти господарювання, які здійснюють торгівлю за допомогою мережі Інтернет, повинні керуватися вимогами зазначених правил", - сказано в повідомленні Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.
Мінекономрозвитку листом від 19 листопада 2012 року № 3502-05/43517-14 надало роз'яснення щодо роботи інтернет-магазину.
Як пояснили у відомстві, зазначені правила затверджено у відповідності до Закону "Про захист прав споживачів", яким передбачено укладення договору на відстані.
"Договір, укладений на відстані, - договір, укладений продавцем із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку, до яких, зокрема, відноситься і мережа Інтернет" - зазначається у листі.
Згідно з правилами, продаж товарів на замовлення - вид торгівлі, за якої споживач укладає договір купівлі-продажу товарів із продавцем на відстані за допомогою засобів дистанційного зв'язку або здійснює їх попереднє замовлення безпосередньо в продавця.
Коментарі
4