Ексклюзиви
вівторок, 25 травня 2021 16:02

Філіп Морріс планує до 2023 р. обладнати 100% електронних бездимних пристроїв технологією перевірки віку

Філіп Морріс планує до 2023 р. обладнати 100% електронних бездимних пристроїв технологією перевірки віку
Цю технологію компанія вже запустила в Новій Зеландії в 2020 р. Фото: Ldaily

Philip Morris International (PMI) опублікувала другий Інтегрований звіт про ефективність в соціальній сфері, охороні навколишнього середовища та корпоративному управлінні.

Через пандемію COVID-19 в інтегрованому звіті основний фокус зроблено на захист співробітників, підтримку проектів зі сталого розвитку та подолання економічних викликів, викликаних пандемією.

В рамках трансформації бізнесу PMI представила дві нові цілі до 2025 р.: бездимна продукція повинна бути доступною в 100 країнах, а чистий річний дохід від її реалізації повинен становити не менше 1 млрд. доларів.

"Я з гордістю представляю звіт з нашими досягненнями за останні п'ять років. У 2020 році на бездимну продукцію припадала майже чверть чистого доходу компанії, тоді як в 2015 році цей показник був практично нульовим. Наші нові амбітні цілі свідчать про впевненість кардинально змінити довгострокове стійке майбутнє компанії, яке принесе користь акціонерам, споживачам і суспільству", - зазначив генеральний директор PMI Яцек Ольчак.

Незважаючи на те, що переважна більшість продажів компанії складають сигарети, PMI прагне повністю замінити їх продуктами, що виключають горіння, які нагрівають тютюн і випаровують аерозоль з нікотином.

Компанія прагне, щоб до 2025 р. більше 40 млн. повнолітніх курців, які не готові відмовитися від цієї звички, перейшли на бездимні продукти PMI. При цьому частка такої продукції, за прогнозом, складе 50% чистого річного доходу компанії.

Станом на 31 грудня 2020 р. основний бездимний продукт компанії - IQOS - доступний для продажу в 64 країнах. Кількість користувачів вже перевищила 17,5 млн, з них 12,7 млн ​​- колишні курці, які повністю перейшли на IQOS, відмовившись від сигарет.

У 2020 році компанія інвестувала 495 млн. доларів в інноваційні дослідження і розробки, 99% яких були спрямовані на дослідження бездимної продукції.

Також в 2020 р. чистий дохід PMI від продажу бездимної продукції склав 23,8% всього чистого доходу компанії у порівнянні з 0,2% в 2015 р. А обсяг поставок бездимної продукції PMI - більше 10% у порівнянні з 0,1% в 2015 р.

За даними звіту, в умовах пандемії в 2020 р. 100% виробників тютюну і працівників фермерських господарств - постачальників PMI - були забезпечені засобами індивідуального захисту.

Також в 2020 році компанія скоротила викиди CO2 на 26% у власній діяльності і на 18% в ланцюгу постачання.

Компанія поставила собі за мету: до 2023 року 100% електронних бездимних пристроїв повинні бути оснащені технологією перевірки віку користувача. І, більш того, в серпні 2020 року в Новій Зеландії PMI вже запустила IQOS VEEV - перший електронний пристрій, оснащений технологією перевірки віку.

PMI продовжила реалізацію програми CIRCLE з переробки бездимних електронних пристроїв і досягла показника 84% в утилізації пристроїв IQOS, повернутих до центрів CIRCLE.

Також компанія приділяє увагу проблемам захисту лісів від вирубки (в 2020 р. компанія забезпечила 100% закупівель без ризику вирубки реліктових лісів) і гендерної рівності (в грудні 2020 р. 37,2% керівних посад в PMI займали жінки).

Зараз ви читаєте новину «Філіп Морріс планує до 2023 р. обладнати 100% електронних бездимних пристроїв технологією перевірки віку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути