При купівлі побутових товарів уточнюйте у продавця чи підлягає товар гарантійному обслуговуванню.
Про це пише Держпродспоживслужба.
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів", технічно складні побутові непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк.
Перелік груп таких товарів, що підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні затверджений постановою Кабінету міністрі від 16 березня 2017 року № 23.
Це холодильники, відеокарти, пилососи, квадракоптери, фотокамери та багато інших товарів.
Список можна переглянути за посиланням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євро стрімко подешевшав перед вихідними: курс валют на 18 серпня
Продавець зобов'язаний
у присутності споживача перевірити споживчі властивості товару, наявність експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування, комплектності товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
поінформувати споживача про правила користування товаром;
заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування;
видати споживачеві розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).
У разі зникнення речей з камери зберігання у магазині потрібно відразу викликати адміністрацію закладу і поліцію. Адміністрація супермаркету несе повну відповідальність за схоронність речей.
Якщо купуєте товари в мережі Інтернет, то обирайте післяплату, радить кіберполіція.
Коментарі