
Продукція Starbucks на українському ринку є досить дорогою для споживача. Тому компанія не буде заходити на український ринок.
Про це заявила голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів, передає Економічна правда.
За її словами, виходячи з тієї конкуренції, яка є на сьогодні, продукція Starbucks є досить дорогою для споживача:
"На сьогоднішній день чітких термінів і бачень виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим", - сказала Ковалів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: IKEA відкриє магазин у Києві – 5 фактів про компанію
24 січня, цьогоіч на економічному форумі в Давосі Кличко повідомив, що Starbucks вивчає питання про вихід наринок України. Він запевнив, що зробить все можливе для появи американської мережі кав'ярень в Україні. Згодом, у відповідь на запити українських ЗМІ в Starbucks Corporation повідомили, що поки у компанії немає планів відкривати свій бізнес в Україні.
Коментарі