Американський Apple зайняв перше місце в рейтингу 500 найбільш дорогих світових брендів за версією консалтингової компанії Brand Finance (BF) - його вартість оцінюється в $87,3 млрд.
На другому місці перебуває південнокорейський Samsung з вартістю бренду в $58,77 млрд. Це єдина компанія у першій десятці не з США. На третьому рядку - Google з $52,13 млрд.
Лідером в числі японських корпорацій виявилася Toyota з $25,97 млрд. Компанія опинилася на 15-му місці, як і в минулорічній версією рейтингу. Найдорожчими німецькими брендами виявилися автомобільні: Volkswagen піднявся до 17-го рядка з 35-го та коштує $23,66 млрд. BMW і Mercedes-Benz коштують $23,23 млрд і $20,3 млрд відповідно.
У список перших 50 компаній увійшли всього три британських - Vodafone, HSBC і Tesco, дві китайських (ICBC і China Construction Bank), стільки ж французьких (BNP Paribas і GDF Suez) і по одній з Нідерландів і Швейцарії (Shell і Nestle).
Коментарі