Бренд Coca-Cola в 2012 році подорожчав на вісім відсотків і продовжує залишатися найдорожчим у світі. До такого висновку прийшло агентство Interbrand у своєму традиційному звіті про сто найдорожчих брендів світу.
Торгова марка Coca-Cola, за даними експертів агентства, коштує 77,8 мільярда доларів. Для порівняння, Pepsi, яка йде на 22-му місці, оцінили всього в 16,6 мільярда доларів, в 4,7 рази дешевше, ніж Coca-Cola.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мер Нью-Йорка проти кока-коли
На другому місці, за даними Interbrand, виявилася Apple. За рік вартість бренду компанії зросла більш ніж у два рази до 76,6 мільярда доларів. Трійку замикає IBM (75,5 мільярда), а в п'ятірку входять також Google (69,7 мільярда) і Microsoft (57,9 мільярда). У десятці, крім зазначених компаній, виявилися General Electric, McDonald's, Intel, Samsung і Toyota.
Для того щоб потрапити в рейтинг топ-100, вартість бренду повинна була скласти не менше 3,7 мільярда доларів - саме стільки виявилось у замикаючої рейтинг мережі Gap.
Серед головних невдах 2012 виявилися два виробники телефонів і смартфонів: вартість бренду Blackberry впала на 39 відсотків до 3,9 мільярда доларів, а Nokia - на 16 відсотків до 21 мільярда доларів. З новачків рейтингу виділяється Facebook, який зміг зайняти відразу 69 місце з показником в 5,4 мільярда доларів.
Варто відзначити, що оцінки Interbrand розходяться з даними іншого агентства, яке підраховує вартість брендів - Eurobrand. Ця організація випустила свій рейтинг в середині вересня - в ньому стверджується, що найдорожчим брендом є Apple з показником в 100 мільярдів доларів. Coca-Cola Eurobrand оцінили всього в 60 мільярдів, а Microsoft - в 54 мільярда.
Коментарі
2