У боротьбі за покупця українські виробники молочної продукції імітують білоруські бренди.
Як пише журнал "Фокус", українська фірма з білоруською назвою "Белая Бяроза", не маючи білоруської ліцензії, домовилася з підприємством "Ласунка" про провадження торговельної парки на його потужностях. Як запевняють у компанії, сировину - вершкове масло і молоко - вони закуповують у Білорусі.
"Бренд побудований на вже існуючому іміджі білоруських продуктів. Це вдалий хід з погляду мінімізації витрат на позиціонування. Досить правильно оформити продукт", - зазначила керівник по стратегії та інтегрованим проектам агентства маркетингових сервісів Talan Communications Лара Заранко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Угода про асоціацію з ЄС: ріст інвестицій на 25% і втрати в машинобудуванні
Все інше зроблять теплі почуття, які українці плекають до білоруських продуктів.
"Українці, купуючи білоруські продукти, мало замислюються про стандарти і безпеку виробництва або транспортування. За їх вірою в "білоруське" стоять радше емоції та ностальгія за радянською епохою. Українці купують "білоруський бренд", оскільки у свідомості він закріпився як синонім найякіснішого. Продавці білоруської та псевдобілоруської продукції цим успішно користуються", - пише видання.
Коментарі
69