Експерти з проблем персоналу запевняють: домогтися підвищення зарплатні можна, правильно побудувавши розмову з керівництвом.
За словами спеціаліста відділу вакансій Київського міського центру зайнятості Майї Шурко, щоб претендувати на високу зарплату, працівник має постійно підвищувати фаховий рівень, аби роботодавець боявся його втратити.
За її словами, тільки за таких умов можна вимагати підвищення.
Шурко радить дотримуватися чотирьох правил:
1. Вивчити, скільки отримують спеціалісти вашої кваліфікації в інших компаніях.
2. Скласти список доводів, чому ви заслуговуєте на підвищення платні. Наприклад, фахове зростання, розширення повноважень, збільшене навантаження після звільнення колеги. Робота, яку виконували троє, тепер лягає на плечі двох.
3. Отримання додаткової освіти теж підвищує ціну спеціаліста.
4. Для розмови слід підібрати вдалий момент, коли керівництво задоволене вашою роботою.
5. Не допускайте, щоб розмова перетворилася на "перетягування ковдри", коли кожна сторона вперто стоїть на своєму.
Як вважає експерт, аргументами, що не спрацьовують, є: "хочу", інфляція, народження дитини, ремонт квартири, дорогі захоплення. Тобто все, що не пов'язано з розвитком підприємства.
Коментарі