Соцмережі вразила своїм креативом реклама автомийки в Донецьку. Її власник по особливому вирішив зацікавити водіїв вимити свої машини.
Фото реклами розмістив на своїй сторінці у Facebook журналіст Денис Казанський.
"Вулична реклама у Донецьку. Раніше було б смішно. Останні три роки вже ні", - написав він.
"В салоне кровь отпилесосим, чей труп в багажнике — не спросим", - йдеться в дописі на банері.
Фото сколихнуло користувачів соцмереж. Розгледіли у ній деградацію людей.
"У них з мізками страшна деградація відбулася, якщо таке вважають нормальним у рекламі написати", - пише користувачка Ольга Лень.
"Чудово демонструє те, що в голові в цих людей: розборки, пацани, понятія, стрєлкі. Два десятиліття в 1990-х минуло, а вони ніяк в "авторитетів" не награються", - пише Олег Стецишин.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Перли" ЗНО з української літератури
Сьогодні Донецьк не справляє враження мертвого міста, яким він був в 2014-2015-х.
Втім, у магазинах немає дефіциту товарів першої необхідності, в місті працюють бари, ресторани і бутики. Рух на вулицях завмирає лише з настанням комендантського часу.
Багато магазинів закрились, приміщення тепер здають в оренду. Новобудови стоять заморожені. Вулична реклама майже повністю відсутня. Один з найбільших торгово-розважальних центрів "Донецьк-Сіті" стоїть напівпорожній.
Коментарі
1