Христина Балушка з Одеси після переїзду в США створила власний бренд "Балушка: мистецтво паперових квітів". Дівчина прикрашає паперовими квітами вітрини популярних магазинів, музичні фестивалі, галереї, урочисті події та домівки людей. Співпрацює з тижнем моди в Нью-Йорку і відомими компаніями, як Macy's, Lord&Taylor і Vera Bradley.
"Я хотіла стати дизайнером. Створила свою лінію одягу "Балушка" і продавала його в магазинах. Але паперові квіти відвернули мене від цього. Їх почала робити випадково. Викладачка в коледжі попросила зробити квіти для фотосесії. До того часу паперових квітів я ніколи не бачила. Навчила сама себе за ніч", - розповідає Gazeta.ua дизайнерка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український вокаліст-далекобійник розповів про життя у США
За словами жінки, замовнику дуже сподобався результат, компанія замовила ще 60 штук. Тоді Христина вирішила відкрити власний бізнес.
"Із кожною новою квіткою я бачила прогрес і розуміла, що то моє покликання. Відчула себе набагато щасливішою, коли роблю квіти, ніж коли шию. Вирішила кардинально змінити кар'єру. Крім того, завжди розуміла, що працюватиму лише на себе. Подумала, що паперові квіти можна використовувати на весіллях. Тож почала прикрашати весілля і продавати свої роботи", - каже вона.
Створила свій бренд і зареєструвалася як приватний підприємець. Спочатку - DBA (ведення бізнесу). Це дуже проста форма підприємництва. Забирає годину відкриття і коштує $16.
Розповідала про квіти усім знайомим, зробила веб-сайт та відкрила онлайн-магазин. Зараз маю корпоративну форму підприємництва. Це складніша організація і потребує набагато більше коштів на заснування. Крім того, найняла бухгалтера, оскільки податкова система тут дуже складна. Бізнес став прибутковий одразу. Кошти вкладала поступово - те, що заробляла. Продовжую це робити досі. Це не має початку чи кінця".
Клієнти Христини Балушки це великі магазини з відділеннями у всій Америці.
"Є клієнти, які замовляють квіти індивідуально. Купують їх для святкових подій у житті, кімнат маленьких дівчаток, оформлення інтер'єру в будинках. Серед клієнтів є журнали - TV shows, Kolledzhi, Tobto. Також мої ювелірні "прикраси" продають у Музеї модернового мистецтва в Чикаго. Співпрацюю з благодійними організаціями. Зараз збираємо нову інсталяцію - прикрашатимемо всеамериканську прем'єру трьох фільмів".
Квіти в середньому коштують від $10-$200 за одну. Якщо купують в спеціальній коробці, ціна буде від $200 до $1500 за квітку.
"На створення одної квітки витрачаю від 30 хвилин до 7 годин залежно від розміру та деталей. Маю людей, які долучаються до роботи. Мої батьки також приїжджають щороку, допомагають з великими замовленням. Торік відкрила франчайзингову компанію в Дубаї. В серпні поїду відкривати філію на батьківщині. У вересні цього року в Одесі продаватимуть квіти мого бренду".
Українська візажистка Влада Фоменко-Хаггерті шокувала мережу найдорожчим у світі макіяжем губ. На нижню губу нанесла блиск Smashbox червоного відтінку з колекції Be Legendary Liquid Metals and Pigments. Верхню прикрасила 80 діамантами в 6,5 карат, загальна вартість яких приблизно $26,5 тис.
Коментарі