У Миколаєві у великій кількості з'явилися білборди, присвячені несподіваній темі - бидлу.
У текстах на бордах перераховуються ознаки, які характерні для бидла, передає novosti-n.mk.ua.

На думку ідеологів рекламної "бидлокампаніі", таких ознак є 5: випив пиво - розбив пляшку, сміття з машини викинув у вікно, матюкається при людях, сходив на пікнік - залишив сміття, плюнув в ліфті, на тротуар, на вулиці.
Борди на "бидлотему" розміщені в кращих місцях - їх можна побачити на проспекті Леніна, вул. Комсомольській, проспекті Миру і т. д.

Термін "бидло" останнім часом став дуже популярним і вживаним у Миколаєві. Його можна почути в розмовах високочолої інтелігенції про майбутнє "цієї країни", зустріти в публікаціях ЗМІ, на Інтернет-форумах і т. д. Буквально кілька днів тому рідний брат мера Чайки, під час будівельного конфлікту на вул. Генерала Карпенка, назвав "бидлом" місцевих жителів, які протестували проти забудови їхнього двору.
Коментарі
89