




Другий день великодніх свят в Тернополі святкували традиційними гаївками – обрядовими піснями та танцями, що мають дохристиянське коріння. Гаївки водили активісти молодіжних організацій біля міських храмів, а по обіді всі разом зібралися на Козацькому острові в місцевому гідропарку.
Від центрального храму міста – Архикатедрального греко-католицького собору, активісти йшли до парку, виконуючи по дорозі „кривий танець". Задля цього міліція на деякий час перекрила рух на вулицях.
„Кривий танець" – це хода звивистим траекторією. Ці завитки є дохристиянськими символами вічного переродження всього що є в природі. Все тече, змінюється, повертається знову, але ніколи не закінчується", ? пояснює координатор гаївок від тернопопільської організації „Молода Просвіта" Марія Шаплай.
На Козацькому острові молоді люди продовжили водити гаївок та співати.
„З давнини, основним змістом гаївок для молоді – було знайомство. Під час цих ігор хлопці могли приглянути собі дівчину, а дівчата в свою чергу заглядали за хлопцями. Частково цей зміст зберігся і досі – бо активісти різних організацій мають змогу краще познайомитися під час цієї акції", ? продовжує Шаплай.
Дійство на острові завершиться вночі розпалюванням вогнища-ватри.
Коментарі
12