Сьогодні в український прокат виходить новий фільм Софії Копполи "Елітне товариство" (The Bling Ring). Зі стрічки режисер зробила різнокольоровий таблоїд і по формі, і по змісту.
"Підозрювані носили Лубутен" - саме так назвивалася стаття у виданні Vanity Fair 2010-го року. Софія зустрілася з журналісткою і про все, що встигли накоїти просунуті "дітлахи" розказала у своєму фільмі.
Кілька років п'ятеро лос-анджелеських підлітків забиралися у будинки голлівудських знаменитостей з впевненістю, що пропажу кількох мереживних трусиків, брендових сумок та напівпрозорих суконь Періс Хілтон не помітить, як і зникнення колекції ролексів - не помітить Орландо Блум.
Перший кадр: "ну що, починаємо шопінг" - каже сімнадцятирічна Ребекка і відкриває триметрові шафи, завалені брендовими сумочками. З перших хвилин складається враження, що дивишся глянцевий журнал і якомога швидше хочеш пролистати рекламу.
Три герої: але не дивлячись на те, що сюжет стрічки крутиться навколо п'яти підлітків, які заради приколу грабують багаті маєтки в Голлівуді, усі образи доволі однотипні. Нікі (Емма Уотсон) у гардеробі має лише відверте сексуальне міні. Ребекка (Кетті Чанг) носить лише брендове взуття на 15-сантиметрових шпильках та й навіть Марк (Ісраель Бруссар) у години усамітнення в своїй кімнаті так любить покрутитися у рожевих туфлях на високому підборі.
Усе їхнє особисте життя протікає лише в соціальних мережах і серед яскравих брязкалець. А на вид персонажі Копполи - заворожуюче невинні істоти, які не знають, що роблять. Чому грабують? А чим не спосіб відчути себе зіркою у всих цих брендових речах? А якщо піймають - так ще й по телевізору покажуть - що теж доволі непогано.
Діалоги: від "охів" та "ахів" при спогляданні полиць із сотнями взуття, окремих кімнат, завалених біжутерією та справжніми діамантами, і триметровими шафами з брендовими сумочками - аж рябить у вухах. Замість слів у підлітків - декілька таблеток хороших амфітамінів та десяток фото з випученими вперед губками.
А з більш менш змістовних розмов про "майбутнє": планую вступити в інститут дизайну, мати власне телешоу, свою лінію одягу, а леопард пасує "зебровим" чобіткам?
Місце зйомок: будинок Періс Хілтон був єдиним реальним місцем зйомок - так що подушки з її зображенням, кімната-клуб з шестом та телефон інкрустований коштовним камінням - справжні. Як живе Меган Фокс, Орландо Блум, Ліндсі Лохан звісно довелося додумувати, але кількість коштовних речей була не менш розкішною і в їхніх будинках.
Жанр: тут є і фарс, і кліпова манера, і частково документальна. Мабуть простіше назвати фільм соціальним портретом без претензій критикувати, виправдовувати чи осуджувати.
Абзац: Коппола ставила перед собою доволі просте завдання - показати яким чином нинішня культура впливає на дітей. Вони живуть у своїй системі цінностей, яка складається всього лише з кількох слів "лабутени-гучі-ролекси". Фільм такий - яскрава обгортка, в якій ну точно немає "солодкої начинки". А самі герої не претендують на щось більше, окрім брендових лахів.
Коментарі
1