Опублікований трейлер перформансу, в рамках якого двоє оголених танцюристів виступлять у залах австралійської художньої галереї NSW. Метою організаторів перформансу було показати, як образотворче мистецтво переплітається з танцем.
"Такий підхід вбиває двох зайців одним вистрілом. Оголене тіло в будь-якій рекламній компанії привертає увагу, а тут їх два - чоловіче і жіноче. Для будь-якого смаку чи сексуальних уподобань. Оскільки це по суті реклама майбутньої виставки, то хід вдалий", каже кінокритик Антон Філатов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Акція "Ніч у музеї" зібрала понад тисячу відвідувачів
В окремих сценах танцюристи уособлюють ожилі античні статуї. Хореографом танцю став Рафаель Боначеллі. У своєму проекті він зробив ставку на еротизм, пристрасті, чуттєвість і красу.
"Танцюристи в атмосфері живопису і скульптури стають витворами мистецтва, що ожили. Остання сцена є найпоказовішою. Коли герої в класичному інтер'єрі між колонами переплітаються між собою. Колір тіл і стін ледь різниться. Це натяк, що вони є складовими одного мистецького простору", - продовжує Філатов.
Виставка, у рамках якої відбудеться пеформанс, включатиме понад 100 творів мистецтв, створених за останні 200 років. Всі вони розміщені в лондонському музеї Тейт, але спеціально для цієї виставки будуть передані в Сідней. У цю колекцію входитимуть твори, Матісса, Буржуа і Пікассо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:"Ми кодуємо і проектуємо майбутнє" - у закинутому цеху закрили "ГогольФест"
"Скульптури Мікеланжело і Родена за своєю пластикою дуже схожі на те, що зображують танцюристи. Сьогодні багато хто задумується над тим, як пов'язати мистецтво класичне з сучасним. Перформанси показують їх спільність. Бо сучасне мистецтво вийшло за межу полотен. Відрізняється від того, яке ми звикли бачити в музеях", - каже Антон.
Перформанс є частиною Сіднейського фестивалю 2017, що проходитиме з 7 по 29 січня. У програмі представлені понад 450 вистав і 150 заходів. Залучили більш ніж 1000 митців театру, танцю, музики, цирку і мистецтва. Квитки на більшість вистав доступні у середньому за $26.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тарас Тополя станцював на даху у новому кліпі
"Коли ми дивимося на людське тіло у живописі та скульптурі, часто кажемо "як живий". Складається враження, що персонаж за секунду зійде з полотна. Настільки точно зображена людина. В італійського кінорежисера Мікеланджело Антоніоні був документальний фільм, у якому він показував ефект від тіней, які падали на скульптуру. Здавалося, що вона рухається, кліпає, тремтять пальці. У цьому перформансі - спроба оживити напряму пластику скульптури", - говорить кінокритик.
"Гогольfest-2016" на київському арт-заводі "Платформа" показав сучасне дійство зі знаменитого біблійного сюжету про Вавилонську вежу. Вистава українського театрального режисера Владислава Троїцького. Головний сюжет перформансу заснований на тому, чому вежа зруйнувалася.
Коментарі