Вчора, в останній день 28-го Українського тижня моди з чоловічою колекцією дебютував дизайнер Михайло Ліпаков. Показ пройшов під девізом: "Ти сам визнаєш майбутнє своєї дитини" й був присвячений темі батьківства. На створення колекції дизайнера надихнув Дитячий фонд ЮНІСЕФ.
"У нас дуже часто піднімається тема материнства, а про батьківство говорять зовсім мало. Тому колекція присвячена сучасному чоловіку-батьку, який проводить багато часу зі своєю дитиною, активно бере учать у його вихованні. Насправді, чоловіки в Україні готові стати батьками і у 18, і у 21 і у 30 років", - сказав Ліпаков.
Показ дизайнера відвідала представник від ЮНІСЕФ.
"За даними нашої організації, український батько проводить зі своєю дитиною 4 хвилини на день. Тільки третина чоловіків роблять із своїми дітьми домашнє завдання. І тільки 10% українських татусів беруть лікарняні, коли хворіє їхня дитина. Сподіваюсь, ця колекція змінить щось на краще", - сказала вона.
Колекція виконана у синіх та коричневих кольорах.
"Все таки я вважаю, що яскраві відтінки у чоловічому одязі доречні тільки як доповнення. Основою мають бути спокійні кольори. У наступному сезоні будуть модними великі сукні й браслети із білого металу. Я розробив такий одяг, в якому чоловікові буде зручно з ранку до вечора, за будь-яких обставин", - зазначив дизайнер.
Під час фінального виходу Михайло Ліпаков виніс на подіум маленьку дитину. Зал вибухнув аплодисментами.
Показ дизайнера відвідала донька Юлії Тимошенко Євгенія. Від коментарів відмовилась.
Коментарі
2