субота, 22 лютого 2020 13:05

Музичний експерт розповів про шанси фіналістів Нацвідбору в Європі

Музичний експерт розповів про шанси фіналістів Нацвідбору в Європі
"Пісня 99 Марини Круть відповідає смакам студентів континентальної Західної Європи. Може стати довгостроковим продуктом у Німеччині та Нідерландах", - вважає експерт європейської музичної індустрії Адік Хезрон. Фото: facebook.com

В Україні величезна проблема з музичною одноманітністю. Артисти ростуть в обмеженому музичному просторі.

Так вважає німецький музичний експерт українського походження Адік Хезрон. В інтерв'ю інтернет-журналу Kаrabas LIVE розповів про шанси цьогорічних фіналістів Національного відбору в Європі та оцінив перспективи української поп-індустрії.

"Трек Bonfire гурту TVORCHI може бути успішним серед північноєвропейської аудиторії та, можливо, в країнах колишнього СРСР, - каже Хезрон. - В континентальній Західній Європі з таким музичним матеріалом найчастіше працюють середнячкові гангста-репери, що теж може залучити тінейджерів.

KHAYAT — Call For Love. Сильна сторона – в етнічному елементі, який може добре спрацювати в Східній Європі, особливо, в балканських країнах. При цьому не впевнений, що електронні елементи дадуть якісь бонуси в Західній Європі.

David Axelrod — Horizon. Може добре зайти любителям 1980-х, а таких дуже багато.

KRUTЬ — 99. Сила цього треку в тому, що він більше за всіх відповідає смакам студентів континентальної Західної Європи. У ньому домінує природне звучання, етнічний елемент подано дуже легко, візуальна реалізація в тему. Якщо ще трохи попрацювати, то, можливо, пісня стане довгостроковим продуктом у Німеччині та Нідерландах.

Jerry Heil — #VEGAN. Відмінний короткостроковий продукт, нехай і з невдалими спробами інтеграції східних елементів, які добре працюють в країнах континентальної Західної Європи. Варто враховувати, що велика частина населення ключових в індустрії країн все-таки не вегани, їм веганська гіперактивність вже сильно набридла. Але якщо менеджмент добре попрацює, вегани можуть ще довго приносити артисту роялті.

Go-A — Соловей. Етно-ідея хороша, але дивна реалізація. Припускаю, що з таким продуктом можна досягти деяких результатів в балканських країнах".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Музичний критик назвав можливого представника України на Євробаченні

На думку Адіка Хезрона, організаторам варто чітко визначитися з метою участі країни в Євробаченні і донести цю мету глядачеві. Це значно полегшить розуміння, чому відбираються ті чи інші артисти.

"Якщо мета – взяти перше місце, то варто робити акцент на одних речах. Якщо хочеться показати, що Україна може створювати довгостроковий професійний матеріал, то на зовсім інших, - продовжує експерт. - Довгостроковий продукт, швидше за все, не потрапить у топ конкурсу, зате значно поліпшить музичний імідж країни.

Україна дуже заточена на британський і північноамериканський музичний продукт. А тренди континентальної західноєвропейської, середземноморської та латиноамериканської індустрій тут ігноруються. Якщо врахувати рівень базової музичної освіти, чим повинні займатися міністерства освіти і культури, а так само відсутність різноманітного музичного оточення, то не буде дивувати, чому велика частина української музики неконкурентоспроможна в довгостроковій перспективі".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці лише зараз зрозуміли музику "Дахи Брахи"

Хезрон вважає, що в українському нацвідборі не вистачає повноцінного музичного розмаїття.

"Конкурсанти, звичайно, всі різні, але більша частина матеріалу зроблена за однією тиц-тиц схемою, з досить примітивними аранжуваннями.

В Україні величезна проблема з музичною одноманітністю. Артисти ростуть в обмеженому музичному просторі. Поп-індустрія ганяється за британсько-американською, яка, в свою чергу, із запізненням приблизно в рік впроваджує у свій продукт успішні елементи латиноамериканської та західноєвропейської континентальної індустрії. Коли український артист підхоплює трендові елементи, в Європі вони вже приїлися й малоефективні.

Повноцінно урізноманітнити майбутні нацвідбори можна, якщо інтертейнмент-індустрія України стане відкритою для всіх видів музичного продукту з усього світу. Навіть в арабських країнах поп-продукт куди цікавіше, ніж у більшості країн колишнього СРСР. Крім того, потрібні регулярні багатогранні огляди різних індустрій. Україні не вистачає музичних телепередач, документальних фільмів і тревел-шоу на музичну тематику.

Варто також звернути увагу на внутрішньоукраїнський мультикультурний фактор, який ігнорується. Елементи музики народів України можуть значно урізноманітнити довгостроковий продукт і зробити його не менш конкурентоспроможним, ніж грецький або балканський".

Пісенний конкурс Євробачення 2020 прийматимуть Нідерланди. Україна виступить у першому півфіналі 12 травня – разом із представниками Північної Македонії, Білорусі, Литви, Швеції, Словенії, Австралії, Ірландії, Росії, Норвегії, Кіпру, Хорватії, Азербайджану, Мальти, Ізраїлю, Румунії та Бельгії. У цьогорічному Євробаченні візьме участь 41 країна.

Представник України визначиться 22 лютого у фіналі Нацвідбору.

Зараз ви читаєте новину «Музичний експерт розповів про шанси фіналістів Нацвідбору в Європі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі