![“Хотів, щоб обов’язково було коло, хрест, паралелепіпед, прямокутник. Вважаю, що картина — це все таки передусім візуальне сприйняття, значення — другорядне. Можна скільки завгодно розповідати про смисли роботи, але якщо вона не приваблює — це пусте", - зазначив художник](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436623_1_w_570.jpg?v=0)
![“Хотів, щоб обов’язково було коло, хрест, паралелепіпед, прямокутник. Вважаю, що картина — це все таки передусім візуальне сприйняття, значення — другорядне. Можна скільки завгодно розповідати про смисли роботи, але якщо вона не приваблює — це пусте", - зазначив художник](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436623_2_a_135_100.jpg?v=0)
!["Пам’ять людей дуже прив’язана до грошей. Люди завжди пам’ятають де, що, стільки коштувало. Це ковдра пам’яті, те, що нас вкриває. Вона і бентежить і водночас достатньо красива, щоб нею накритися"](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436623_3_a_135_100.jpg?v=0)
!["Я працюю для нашого народу і нашої країни. 10 років не мав виставок за кордоном. Спробуйте переправити такі роботи туди й назад", - додав Маков](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436623_4_a_135_100.jpg?v=0)
!["Я працюю для нашого народу і нашої країни. 10 років не мав виставок за кордоном. Спробуйте переправити такі роботи туди й назад", - додав Маков](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436623_5_a_135_100.jpg?v=0)
Учора, 17 травня, у київському PinchukArtCentre відбулося відкриття персональної виставки харківського художника Павла Макова "Ковдра, город, башта, хрест, доля" . Виставка дуже геометрична.
"Хотів, щоб обов'язково було коло, хрест, паралелепіпед, прямокутник. Вважаю, що картина — це все таки передусім візуальне сприйняття, значення — другорядне. Можна скільки завгодно розповідати про смисли роботи, але якщо вона не приваблює — це пусте", - зазначив художник.
"Ковдра" — це картина зі склеєних купюр. Нагадує переплетіння волокон тканин.
"Пам'ять людей дуже прив'язана до грошей. Люди завжди пам'ятають де, що, стільки коштувало. Це ковдра пам'яті, те, що нас вкриває. Вона і бентежить і водночас достатньо красива, щоб нею накритися. Бентежить — бо не завжди приємні спогади у нас пов'язані з грошима. Є радянські гроші, часів перебудови, гроші незалежної України. Ще є радянські лотерейні квитки. Також ця робота пов'язана з традицією ковдр із маленьких клаптиків — міжнародна річ, які шиють скрізь. Три роки збирав гроші на цю картину. Всі вони пов'язані з моїм життям. Ми їх прасували, потім клеїли. Гамлету-Зінковському велике дякую - допоміг у технічній справі. Був би не проти якби хтось із наших дизайнерів зробив із цієї картини ковдру й історія продовжилась", - розповів Маков.
"Це - не просто мистецька робота. Це річ, якою хочеться загорнутися, зігрітися в ній", - зазначив арт-менеджер PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф.
"Я працюю для нашого народу і нашої країни. 10 років не мав виставок за кордоном. Спробуйте переправити такі роботи туди й назад", - додав Маков.
Виставка триватиме до 17 червня.
Коментарі