Гурт "Гайдамаки" та співачка Тоня Матвієнко записали саундтрек до історичної драми "Червоний. Без лінії фронту". Кліп на пісню Марш "Україна" (Чорними хмарами) опублікували на YouTube. У відео увійшли кадри з майбутнього фільму.
Слова до композиції "Марш "Україна" (Чорними хмарами) належать поетові та прозаїку Івану Багряному, музика – композитору й бандуристу Григорію Китастому. Оригінальне аранжування пісні здійснив фронтмен "Гайдамаків" Олександр Ярмола разом із колективом. Режисерка кліпу Анастасія Єрмоленко.
"Червоний. Без лінії фронту" - це приквел стрічки 2017 року "Червоний" про колишнього командира Української повстанської армії Данила Червоного, який 1947-го очолив повстання і втечу в'язнів із ГУЛАГу.
У картині "Без лінії фронту" розповідається історія становлення героя. Дія відбувається у 1938–1939 роках. Данило Червоний безтурботно вчиться у Кременецькому ліцеї. З друзями ходять по винних барах, п'ють, гуляють, танцюють. Раптом вирішують включитися в боротьбу за незалежну Україну. Бо відчули, що не можуть бути українцями на своїй землі, за сюжетом. В основі стрічки - однойменний роман письменника Андрія Кокотюхи, який також написав сценарій екранізації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українському кіно потрібні зірки
"Данило Червоний - образ нового національного героя. Борця, який відповідає на удар. Не підставляє другу щоку. Веде боротьбу проти значно сильнішого ворога. І зазнаючи локальних поразок, стикаючись зі зрадами, втрачаючи друзів, він все одно перемагає. Мені хотілося б, щоб сучасні українці так само більше налаштовувалися на перемогу", - каже Кокотюха.
Презентація кліпу відбудеться 15 вересня о 19:30 у столичному парку імені Тараса Шевченка в рамках проєкту "Кіновернісаж просто неба".
Прем'єра фільму запланована на 29 жовтня.
"Гайдамаки" та Тоня Матвієнко вже вдруге долучилися до створення саундтреку до фільмів про історію повстанського руху і долю Данила Червоного. 3 роки тому музиканти виконали пісню "Ой, у лузі червона калина…", яка прозвучала у стрічці "Червоний". Стала хітом на YouTube і щодня набирає від 3 тис. до 6 тис. переглядів. Загалом відео подивилися 3,2 млн глядачів.
Коментарі