Ексклюзиви
четвер, 04 червня 2009 18:54

Торгові марки "Горілочка" і "Кропива" перемогли на дегустаційному конкурсі

20 травня у рамках 62-го Каннського кінофестивалю відбувся Х Міжнародний дегустаційний конкурс "Юнайтід Водка 2009". Перемогу здобула продукція групи компаній "ПетРус" — торгові марки "Горілочка" і "Кропива".

— Уже 10 років поспіль улаштовують цей престижний дегустаційний конкурс, — розповідає президент компанії "ПетРус" Людмила Русаліна на прес-конференції в інформагентстві УНІАН.

— Переможців оголошують того дня, коли визначили призерів Каннського кінофестивалю. Завжди запрошують на цю вечірку зірок кіно. Квентін Тарантіно, який на фестивалі показав свій кривавий фільм "Безславні виродки", теж був. Люди не можуть працювати без відпочинку. Для них важливо гарно провести вільну хвилинку.

Переможців "Юнайтід Водка 2009" журі обирає кілька місяців. Виробники алкогольної продукції з усього світу надсилають зразки до Брюсселя. До журі входять професійні ресторатори і бармени. Дегустували продукцію усліпу, закритим способом.

— Цьогоріч на конкурсі всіх здивували монгольські виробники, — каже Русаліна. — Вони представили горілку "Чингісхан". Ми тривалий час є найбільшими постачальниками української горілки до Монголії. Раніше там нічого не виробляли. А тут презентували алкогольну продукцію з викарбуваними на пляшці наїзниками.

Діана Дорожкіна була неформальним лідером української культурної місії на Каннському кінофестивалі

Біля Людмили Русаліної сидить дизайнерка Діана Дорожкіна, 37 років. Вона була неформальним лідером української культурної місії на Каннському кінофестивалі, брала участь у заходах, організованих виробниками "Горілочки", разом з Іриною Білик, Дмитром Дікусаром. Діана поправляє чорне густе волосся.

— Каннські готелі запропонували мені стати їхньою зірковою гостею, — говорить. — Там зустріла чимало знайомих. Мені навіть здалося, що частина України переїхала до Канн. Показувала колекцію одягу "Статус". Вона вразила французьку публіку. Це відкрило дорогу на світовий ринок. Мені запропонували показати свою колекцію у Франції. До нього на фешн-шоу величезний інтерес у всьому світі. Наступний показ відбудеться у січні 2010 року за активної підтримки компанії "ПетРус". Ми з ними плідно співпрацюємо не один рік.

Оголошували переможців конкурсу в найпрестижнішому готелі Канн "Меджестік", що був офіційним партнером цьогорічного кінофестивалю.

— Тоді ж вручали титул "Міс Каннський фестиваль", — продовжує Людмила Русаліна. — Претенденток обирали з-поміж молодих актрис усіх країн світу. Перемогли гарні конкурсантки, але нашій делегації сподобалася дівчина, яка не отримала нагород. Ця 19-річна німецька актриса — точна копія Клаудії Шиффер. Працювала у Голлівуді, а тепер знімається у Парижі. Ми попросили журі й нагородили її титулом "Міс Горілочка". Через кілька років вона стане справжньою зіркою кіно. У нас ця актриса асоціювалася зі слов"янськими жінками та гарним настроєм, як у нашого продукту.

Для виробництва горілки компанія "ПетРус" використовує сучасне італійське обладнання.

— Поєднання наших рідних старовинних слов"янських рецептів і найновішого обладнання дозволило нам виробити продукт, який справив найбільше враження на журі. Всіх захопило те, що для приготування напою ми використовуємо кропиву. Саме вона надає незвичного присмаку.

Торгову марку "Кропива" придумав ректор Національного університету культури та мистецтв Михайло Поплавський, 59 років.

— Я на Каннський фестиваль не їздив, — розказує він. — Та був приємно здивований, коли дізнався, що наша продукція отримала високу нагороду. "Кропиву" виготовляють за старовинними рецептами моєї мами, які передавали з покоління у покоління. Козаки робили з цієї пекучої рослини борщ, салати. Кропива — це українська віагра. Щодня за вечерею випиваю 50 грамів кропив"яної настоянки. Іншої горілки не п"ю, — Поплавський бере зі столу пляшку горілки "Кропива". На ній фотографія ректора та його мами. — Ми їмо неякісну їжу. Щоб нормально почуватися, потрібно дезінфікувати шлунок. Український народ без горілки вже помер би. Тільки кропива спасе нас. Ресторан "Батьківська хата" на Одеській трасі я відкрив на честь свого батька.

За кілька місяців Михайло Поплавський на лікеро-горілчаному заводі "Златогор" відпрацював рецепт кропив"яної горілки.

— Витяжку з кропиви настоюють на горілці 21 день за спеціальною технологією, — розповідає. — Горілка п"ється легко, на другий день голова не болить. Після прес-конференції перевіримо, — звертається Поплавський до журналістів. — "Кропива" — це унікальний продукт, такого бренду в світі ще не було. З компанією "ПетРус" я уклав серйозний контракт, за бренд мені гарно заплатили. Тепер 10 років можу без турбот жити на ці гроші.

— Золоту медаль на конкурсі отримала також наша "Горілочка", яку ми виробляємо другий рік, — продовжує Людмила Русаліна. — Продаємо її в багатьох країнах світу, тамтешнім людям вона до вподоби. Коли директор готелю "Маджестік" Мануель Ко спробував наш продукт, був здивований його смаком. Сказав українською "горілочка" і запропонував співпрацю. Це слово з його французькою вимовою запам"яталося всім.

Міжнародна асоціація "Юнайтід Водка" нагородила спеціальним кришталевим призом "За стабільну якість у виробництві горілок" товариство "Золотоніський ЛГЗ "Златогор" — одне з підприємств, що входить до компанії "ПетРус".

— Мені приємно, що "Кропива" й "Горілочка" обійшли російські бренди, — зауважує Поплавський. — Змагалися за якість продукції, й перемогли!

— Треба бути незвичайною людиною, щоб зуміти поєднати приємне з корисним. У вас це гарно вийшло. Адже кошти, виручені від кожної проданої пляшки горілки, йдуть у фонд допомоги талановитим дітям, — каже ректорові Людмила Русаліна.

— Ми підтримуємо проект "Крок до зірок", який існує вже 12 років. Ви можете побачити його на Першому національному щонеділі о 9.30. Діти безкоштовно беруть у ньому участь. Ми зробимо все, щоб цей продукт продавався на ринках Європи, Австралії та Африки, — підсумовує Михайло Поплавський.

Ми їмо неякісну їжу. Щоб нормально почуватися, потрібно дезінфікувати шлунок

— Ми вас не підведемо, — запевняє його Русаліна. — Нашими спільними зусиллями "Кропиву" продаватимуть у всьому світі. Ми вдячні вам, Михайле Михайловичу, за те, що ви обрали наш завод "Златогор" для виробництва своєї чудової, особливої, незвичайної продукції. "Кропиву" вже можна придбати в роздрібній торгівлі по всій Україні. Тепер працюємо над підписанням експортних контрактів.

На 62-му Каннському фестивалі "Золоту пальмову гілку" здобув фільм "Біла пов"язка" австрійського режисера Міхаеля Ханеке. Українські стрічки, на жаль, участі в конкурсі не брали.

— Хочемо виправити цю ситуація наступного року, — говорить Поплавський. — Ми станемо спонсорами стрічки, яка представлятиме Україну на 63-му Каннському кінофестивалі. Шукаємо підходящі проекти.

Зараз ви читаєте новину «Торгові марки "Горілочка" і "Кропива" перемогли на дегустаційному конкурсі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути