
— На телеканалі "ВІККА" є два важливі й пов'язані відділи — адміністративний і рекламний. Якщо виникають якісь проблеми, усі звертаються в адміністрацію. За рахунок реклами є гроші на зйомку проектів, програм, зарплату. На "ВІККА" працюють особливі люди. Телебачення об'єднує. Хочеться зробити все якнайкраще і не підвести колектив. Головне — професіоналізм, бажання вчитися і пробувати нове, — говорить Юлія Погостінська, директор телеканалу "ВІККА".
На телеканалі працюють справжні професіонали — журналісти, режисери, редактори, монтажери, менеджери з реклами. Всі дбають, щоб замовник і глядачі були задоволені.
— Працюю на "ВІККА" понад рік, — розповідає Ірина Малиновська, інспектор з кадрів та адміністратор офісу. — Прийшла і зрозуміла, що хочу залишитися надовго. Під час стажування колеги допомагали. Постійно радили, підтримували, якщо були помилки. Ми всі пов'язані й добре одне одного знаємо. Разом їздимо відпочивати. Завжди відзначаємо дні народження й інші свята. У співробітниці нещодавно було весілля — ходили в загс привітати молодят.
Рекламний відділ — один із головних на телеканалі. Менеджери з реклами пропонують замовникам лише якісну та виправдану за ціною рекламу.
— Важливо добре організувати роботу колективу, — говорить Тамара Шліхта, керівник рекламного відділу телеканалу. — В рекламі працюю понад 10 років, на телекомпанії — вже п'ятий рік. Знаю, що "ВІККА" — це хороша життєва і професійна школа. А без рекламного відділу телекомпанію уявити неможливо, бо забезпечуємо фінансування. Зараз підприємці до кінця не розуміють важливості піару на телебаченні.
Менеджери телеканалу є своєрідними консультантами підприємців у галузі реклами. Менеджер — це і фінансист, і телевізійник, і психолог, і діловод і, обов'язково, приємна та доброзичлива людина. Для нас гроші не стоять на першому місці. Головне — допомогти якісно виконати побажання клієнта. Іноді замовник приходить і хоче задешево прорекламувати себе. Коли бачимо, що не зможемо надати якісну послугу за таку суму — відкладаємо співпрацю чи пропонуємо інші варіанти.
Не просто розміщуємо рекламу, а пропонуємо ефективну й довготривалу співпрацю. Важливо, щоб людині сподобалося і вона прийшла знову. Часто клієнти нас радять своїм друзям. Із кожним говоримо й вибираємо найкращий варіант, щоб досягнути мети. Наші менеджери досконало знають можливості телеканалу — всі наші послуги, їх ефективність для певної аудиторії. Успіх залежить від роботи журналістів, професійності менеджерів, економічного добробуту людей. Також хочемо привчити нашого глядача визначатися в товарах і послугах — обирати тільки якісне.
— Я працюю на телеканалі "ВІККА" із 2007-го, — розповідає Оксана Кисіль, менеджер із реклами. — Останні три роки була в декретній відпустці. Було трохи страшно повертатися до роботи в офісі — хвилювалася за дитину. Керівництво телеканалу завжди йде назустріч, якщо щось трапляється. У нас хороший колектив, до якого я приросла. Ніколи не думала покинути працювати, бо "ВІККА" — це стабільність.
— У кризові часи підприємці не охоче замовляють рекламу. Але це двигун торгівлі, — продовжує менеджер. — Є один замовник, якому телефоную щодня о 13:00. Спілкуємося так уже півтора місяця — ніяк не домовимося. Потрібно бути в той день, і в тому місці, щоб усе склалося. Велике значення в роботі має гарний настрій, бо це важливо людям. Дуже тісно співпрацюємо з журналістами, режисерами монтажу, випусковим редактором.
— Наша команда працює на результат, — додає Тамара Шліхта, керівник рекламного відділу. — Будемо раді співпрацювати та допомагати якомога більше підприємцям регіону. Так як реклама на телебаченні є ефективною та престижною.
Коментарі