Ексклюзиви
середа, 30 травня 2012 07:15

"Платна дорога має коштувати 25 гривень"

Автор: малюнок: Дмитро Скаженик
 

У Києві планують збудувати нову кільцеву дорогу, частина якої буде платною. Про це повідомляють у Держагентстві з інвестицій та управління національними проектами. Будуватиме португальська компанія "Загопе Конструцоес е Енгенхариа". Довжина платної ділянки становитиме 18-22 км із новим мостом або тунелем під Дніпром. Дорога матиме по три смуги в кожному напрямку. Прогнозована інтенсивність руху — 30-60 тис. автомобілів на день. Вартість будівництва — $1,5-2 млрд.

— У нас дуже велика проблема з фінансуванням доріг. Закінчиться Євро, й усі наші ями знову з'являться. А коли будує інвестор, владі нічого не потрібно вкладати, — каже експерт з автоперевезень Богдан Аганін, 38 років. — У Європі платні дороги — нормальна практика. Найбільше їх у Хорватії. Навіть у Білорусі є платна дорога Брест — Мінськ — кордон Росії. Нам як транзитній країні слід створити такий прецедент.

Найголовніше питання — з кого брати гроші. Я вважаю, що платити має тільки транзитний іноземний транспорт. З місцевого брати оплату не слід. Це технічно не складно — розрізнятимуть по номерних знаках. У нас не настільки завантажена вулична мережа, щоб ми ще й платили за дорогу. Тим більше, ми з вами будемо платити, а все керівництво їздитиме безкоштовно.

Вартість проїзду європейськими дорогами — близько 10 євроцентів за кілометр. Є абонементи, які коштують від 5 до 20 євро. Проїзд білоруською трасою коштує близько 3 євро. В Україні дорога має коштувати не більш як 25-30 гривень, інакше ніхто не поїде. Керівники мають зрозуміти, що середня зарплата по Києву — 3 тисячі гривень. Ніхто не викладе за проїзд 50-70 гривень. Тим більше у нас є кільцева безкоштовна дорога. А це буде альтернативна, яку планували побудувати за радянських часів через "сталінські тунелі" під Дніпром і по Жуковому острову. Якщо проїзд до Бориспільської траси по місту займає близько 35-40 хвилин, то по новій кільцевій він займе 15. Це буде економія часу та пального.

— Платна дорога — це ідея фікс, — говорить гендиректор компанії вантажних перевезень "БМ Транс" Леонід Карлуков, 61 рік. — Ніяких проблем із нинішньою кільцевою не виникає. У нас 330 автомобілів, що після міжнародних рейсів приїздять у Київ на базу. Якщо буде вибір їздити платною і безкоштовною дорогою, звісно, всі будуть їздити безкоштовною.

Зараз ви читаєте новину «"Платна дорога має коштувати 25 гривень"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути