У Черкасах підприємець 46-річний Віталій Чепелуха випускає туалетний папір із написом "Криза, ну її в ...".
В упаковці вісім рулонів. Кожен завдовжки 75 м і коштує 1 грн.
— Я вже сім років випускаю туалетний папір. "Криза" доволі непогано продається. Ідея з назвою належить мені. Якраз попав. Думав щось на політичну тему придумати. Але вирішив нікого не ображати. Ще в нас є туалетний папір із цікавими назвами: "Том і Джеррі", "Попкина радість" і "Багатий хутір". Назву останнього я взяв зі своєї вулиці у Свидівку під Черкасами. Там розташовані хати заможних людей. У селі нашу вулицю називають Багатим Хутором, — розповідає Віталій Григорович.
Туалетний папір з етикетками підприємця Чепелухи продають у Києві, Кіровограді й Черкаській області.
— Розкуплюють швидко, бо по якості схожий на обухівський. Та й назва прикольна, — каже продавець однієї з оптових баз у Черкасах.
Коментарі