Син Девіда і Вікторії Бекхем - Ромео - йде стопами батьків, приміряючи роль моделі.
Спадкоємець прізвища Бекхем став героєм промо-зйомки англійського бренду Burberry, з'явившись в рекламній кампанії марки сезону весна-літо 2013. Колегами 10-річного Ромео, які розділили з ним увагу камери, виступили професіонали Еді Кемпбелл і Чарлі Френсі, які позують в класичних фірмових тренчах з картатим підкладів і вершником з списом на бирці. Результат роботи припав до смаку авторам ідеї.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Девід Бекхем у спідній білизні показав усе своє достоїнство
"Кампанія цього сезону іскриться заразливою енергією молодості! У нас була така кумедна зйомка, і я думаю, що це помітно і по рекламному плакату, який відображає оптимістичний дух колекції", - зазначив креативний директор Крістофер Бейлі.
Коментарі
1