Актор Джаред Лето прийняв пропозицію про співпрацю з модним брендом Carrera.
Італійська марка окулярів зробила Лето обличчям їх нової рекламної кампанії Maverick. Як говориться в прес-релізі компанії, вибір на Джареда упав з тієї причини, що він талановитий, харизматичний і спонтанний і "саме він зможе передати концепцію колекції".
"Я знав марку цих окулярів з самого дитинства, - каже Лето. - Коли я став частиною рекламної кампанії, я відразу ж добре вписався в компанію, оскільки вони розповідають про сміливих людей, які не бояться ризикувати, про людей які не бояться облажатися. Такий тип людей надихав мене все життя".
Нова колекція Carrera вміщує 12 пар окулярів. У продаж нові екземпляри надійдуть уже в цьому місяці. Придбати їх можна буде в будь-якому магазині марки.
Коментарі