— Кожен колір пасує до окремої машини по-різному, — каже столичний дизайнер 37-річний Володимир Коломієць. Він працює в тюнінг-ательє "АДС". — Одні в білому кольорі виглядають стильно, інші — неприродно. Біле авто здається більшим, ніж сірого кольору, чорне — важчим. Сірий металік робить машину сучаснішою. Бачив таку "Жигулі-сімку". Виглядає стильніше, ніж така ж бурякового кольору. Червоні та жовті автомобілі під час руху здаються швидшими за сірих.
Дизайнер радить обирати колір машини залежно від розміру й типу кузова.
— Колір має доповнювати дизайн автомобіля. Нещодавно бачив чорний "Ніссан Мікра". Машина має жвавий дизайн, а колір неприродно серйозний. У мене під під'їздом стоїть чорна "Лада-десятка". Навіть коли помита, не виглядає так шикарно, як велика чорна "Тойота Камрі". Маленькі машини раджу вибирати світлих кольорів: сірого, білого, пісочного, жовтогарячого, червоного. Темні барви роблять їх важчими. Жовтий колір додає динаміки, ідеально підходить для маленьких спортивних машин.
Якщо модель має чорні бампер, бічні дзеркала й молдинги, то їй пасуватимуть світлі кольори — білий, сірий, блакитний. Із чорним і червоним теж буде непогано. А ось зелений і синій — не годяться. Не розумію, чому дизайнери "хюндай" допустили випуск моделі "Туксон" кольору хакі. Цей тон не поєднується з чорними колісними арками та бамперами.
Тоновані вікна пасують білим, чорним, сірим, темно-синім, червоним і жовтим автівкам. Якщо на моделі багато хромованих деталей, вона яскраво виглядатиме в чорному, білому, бежевому й голубому кольорах. Сірий металік зливатиметься з блиском хрому.
Коментарі